Управління репутацією організації як основна функція фахівця у галузі зв’язків із громадськістю

Ескіз

Дата

2014

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

За результатами дослідження визначено функції фахівця у галузі зв’язків із громадськістю, при цьому виокремлено: управління репутацією, виконання представницьких функцій, дослідження громадської думки, управління проектами та здійснення контролю ефективності проведених організацією заходів. Запропоновано комплекс вимог, що формується з аналітичних, творчих та управлінських здібностей, які дозволяють виконувати функції фахівця у галузі зв’язків із громадськістю.

Опис

The study defined function specialist in the field of public relations , while singled out : reputation management, implementation of executive functions, public opinion research , project management and control efficiency measures carried out by the organization . The complex demands emerging from the analytical , creative and management skills that allow the tool specialist in the field of public relations . It is proved that the expert in the field of public relations are important knowledge economy upon which formed such professional duties as reputational risk analysis , evaluation of reputation as an intangible asset capitalization implementation specialist functions of Public Relations in the management of an organization is in crisis.

Ключові слова

репутаційний менеджмент, функції фахівця в галузі зв'язків з громадськістю, професійна підготовка, reputation management, function specialist in public relations, training

Бібліографічний опис

Дерев’янко, Олена Георгіївна. Управління репутацією організації як основна функція фахівця у галузі зв’язків із громадськістю / О.Г. Дерев’янко // Економічний форум. - 2014. - № 3. - С. 311-317.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced