Управління репутацією організації як основна функція фахівця у галузі зв’язків із громадськістю
Дата
2014
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
За результатами дослідження визначено функції фахівця у галузі зв’язків із громадськістю, при
цьому виокремлено: управління репутацією, виконання представницьких функцій, дослідження
громадської думки, управління проектами та здійснення контролю ефективності проведених
організацією заходів. Запропоновано комплекс вимог, що формується з аналітичних, творчих та
управлінських здібностей, які дозволяють виконувати функції фахівця у галузі зв’язків із громадськістю.
Опис
The study defined function specialist in the field of public relations , while singled out : reputation
management, implementation of executive functions, public opinion research , project management and control
efficiency measures carried out by the organization . The complex demands emerging from the analytical ,
creative and management skills that allow the tool specialist in the field of public relations . It is proved that the
expert in the field of public relations are important knowledge economy upon which formed such professional
duties as reputational risk analysis , evaluation of reputation as an intangible asset capitalization implementation
specialist functions of Public Relations in the management of an organization is in crisis.
Ключові слова
репутаційний менеджмент, функції фахівця в галузі зв'язків з громадськістю, професійна підготовка, reputation management, function specialist in public relations, training
Бібліографічний опис
Дерев’янко, Олена Георгіївна. Управління репутацією організації як основна функція фахівця у галузі зв’язків із громадськістю / О.Г. Дерев’янко // Економічний форум. - 2014. - № 3. - С. 311-317.