Специфіка просування кей-поп артистів у медіа та соцмережах (на прикладі гурту «Enhypen»)
Вантажиться...
Дата
2023
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харків : ХНУ імені В.Н. Каразіна
Анотація
Другій половині ХХ – початку ХХІ століття властивий інтенсивний
розвиток засобів масової комунікації та нових інформаційних технологій.
Швидкий розвиток традиційних медіа і поширення впливу мережі Інтернет
зумовили створення єдиного інформаційного простору, який утворений за
допомогою поєднання різноманітних медіапотоків. Мережа Інтернет і
пов’язані з нею технології отримують статусу ключового засобу масової
комунікації, тобто важливого інформаційного ресурсу, котрий забезпечує
функціонування і поширення значних інформаційних масивів.
Опис
Актуальність теми дослідження зумовлена збільшенням рівня
зацікавленості аудиторії та сучасних ЗМІ в «Корейській хвилі», зокрема в
кей-поп артистах. А якщо точніше, кей-поп набув великої популярності у
багатьох країнах світу, зокрема в Західній Європі, Північній Америці,
Південній Америці та Південно-Східній Азії. Цей феномен привертає увагу
дослідників, оскільки створюється потреба розуміти причини та механізми
успіху цього феномену. Актуальність даного дослідження полягає у
необхідності дати цілісну інтерпретацію поняття медіа та феномену Халлю,
виокремити їхні особливості та проаналізувати спецфіку промоції кей-поп
артистів гурту «Enhypen» у медіа та соцмережах.
Ключові слова
"Корейська хвиля", кей-поп артисти, феномен Халлю як медіаявище, гурт «Enhypen», просування артистів гурту «Enhypen» у медіа та соцмережах, структура офіційного сайту гурту «Enhypen», фан-сайти гурту «Enhypen»
Бібліографічний опис
Сеніна, Ілона Сергіївна. Специфіка просування кей-поп артистів у медіа та соцмережах (на прикладі гурту «Enhypen») : кваліфікаційна робота студентки 4 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 061 «Журналістика» / І.С. Сеніна ; Науковий керівник Н.В. Нечаєва. – Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2023. – 55 с.