Навчально-методичні матеріали до теми «Становлення й розвиток педагогічної компаративістики в Україні» з історії педагогіки та педагогічної компаративістики [Електронний ресурс]

Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

Анотація

Ефективність самостійної роботи здобувачів третього рівня вищої освіти залежить від системи завдань, які розроблені відповідно до навчальної мети, предметного / наукового контексту теми заняття «Становлення й розвиток педагогічної компаративістики в Україні» навчальної дисципліни «Історія педагогіки та педагогічної компаративістики», що є «функціональним продуктом» науково-педагогічної діяльності викладача вищої школи. Наведено приклад завдань до теми «Становлення й розвиток педагогічної компаративістики в Україні» змістовного модуля «Теоретико-методологічні засади педагогічної компаративістики» вибіркової дисципліни «Історія педагогіки та педагогічна компаративістика».

Опис

Ключові слова

HUMANITIES and RELIGION, педагогічна компаративістика, історичний педагогічний контекст, здобувачі освіти, самостійна робота, завдання

Бібліографічний опис

Таможська, Ірина Володимирівна. Навчально-методичні матеріали до теми «Становлення й розвиток педагогічної компаративістики в Україні» з історії педагогіки та педагогічної компаративістики // Тенденції розвитку педагогіки та освіти в умовах цифрових трансформацій (ВyteEd-2024) : I Міжнародна науково-практична конференція (17–19 квітня 2024 року, м. Харків, Україна) : матеріали [Електронний ресурс]. – Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2024. – С. 316–319. – URL: https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/18776.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced