Інноваційні технології розвитку стресостійкості як чинник професійного розвитку майбутнього фахівця [Електронний ресурс]

Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Анотація

Інтеграція інноваційних освітніх технології в навчальні програми, може стимулювати в здобувачів вищої освіти формування навичок, що необхідні для успішного подолання стресу та регуляції власного емоційного стану в несприятливих обставин. Розвиток стресостійкості та формування навичок ауторегуляції є корисними не лише в рамках освітнього процесу, адже стрес є невід’ємною частиною творчого, професійного та особистого життя. Крім того, дуже важливо, щоб ці технології використовувалися в поєднанні з комплексними системами підтримки, які враховують ширші соціальні, емоційні та середовищні чинники, що сприяють подоланню стресу здобувачів освіти.

Опис

Науковий керівник: Сергій Борисович Бєляєв, доктор педагогічних наук, професор кафедри профільної підготови, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Ключові слова

SOCIAL SCIENCES, INTERDISCIPLINARY RESEARCH AREAS::Technology and social change, військові дії, психологічний стан, здобувачі вищої освіти, інноваційні освітні технології, керовані вправи майндфулнес, медитація, гейміфікація, цифрові журнали та інструменти для рефлексії, стрес, стресостійкість, студенти, самоаналіз

Бібліографічний опис

Кривошей, Кирило Юрійович. Інноваційні технології розвитку стресостійкості як чинник професійного розвитку майбутнього фахівця / К. Ю. Кривошей // I Міжнародна науково-практична конференція (ByteED 2024), 17–19 квітня 2024 року, Харків : матеріали [Електронний ресурс]. – Харків, 2024. – С. 184–188. – DOI: https://orcid.org/0000-0002-9163-9891

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced