Роль соціальної реклами в соцмережах у подоланні проблеми домашнього і гендерно зумовленого насильства
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Анотація
Опис
Керівник : Чернявська Оксана Володимирівна, кандидат соціологічних наук, доцент кафедри прикладної соціології та соціальних комунікацій
Ключові слова
SOCIAL SCIENCES::Social sciences::Psychology::Applied psychology, SOCIAL SCIENCES::Other social sciences::Media and communication studies, соціальні мережі, домашнє насильство, гендерно зумовлене насильство, соціальна реклама, social networks, domestic violence, gender is caused by violence, social advertising
Бібліографічний опис
Шнурко, Дар’я Дмитрівна. Роль соціальної реклами в соцмережах у подоланні проблеми домашнього і гендерно зумовленого насильства : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи бакалавра : спеціальність 054 «Соціологія» : освітньо-професійна програма «Соціологія комунікацій, реклами та зв’язків з громадськістю» / Д. Д. Шнурко ; кер. О. В. Чернявська. – Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024. – 59 с.
