Практики просування бізнес послуг в соціальних мережах
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Анотація
Дипломна робота присвячена детальному дослідженню стратегій та методів взаємодії підприємств, зокрема автошкіл, зі своєю цільовою аудиторією в соціальних мережах. Робота зосереджується на ретроспективному аналізі комунікативних стратегій, їхній ефективності в умовах кризи, спричинену пандемією та війною в Україні, та висвітлює важливість інтеграції таких стратегій у загальну маркетингову та рекламну політику підприємства.
The thesis is devoted to a detailed study of the strategies and methods of interaction of enterprises, in particular driving schools, with their target audience in social networks. The work focuses on the retrospective analysis of communication strategies, their effectiveness in the context of the crisis caused by the pandemic and the war in Ukraine, and highlights the importance of integrating such strategies into the general marketing and advertising policy of the enterprise.
The thesis is devoted to a detailed study of the strategies and methods of interaction of enterprises, in particular driving schools, with their target audience in social networks. The work focuses on the retrospective analysis of communication strategies, their effectiveness in the context of the crisis caused by the pandemic and the war in Ukraine, and highlights the importance of integrating such strategies into the general marketing and advertising policy of the enterprise.
Опис
Науковий керівник: Скориніна-Погребна Ольга Володимирівна, доктор соціологічних наук, професор кафедри прикладної соціології та соціальних комунікацій
Бібліографічний опис
Федіна, Марта Вадимівна. Практики просування бізнес послуг в соціальних мережах : спеціальність 061 Журналістика : освітньо-професійна програма Медіакомунікації та зв’язки з громадськістю / М. В. Федіна ; наук. кер. С. В. Скориніна-Погребна. – Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024. – 89 с.