Практики просування бізнес послуг в соціальних мережах

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Анотація

Дипломна робота присвячена детальному дослідженню стратегій та методів взаємодії підприємств, зокрема автошкіл, зі своєю цільовою аудиторією в соціальних мережах. Робота зосереджується на ретроспективному аналізі комунікативних стратегій, їхній ефективності в умовах кризи, спричинену пандемією та війною в Україні, та висвітлює важливість інтеграції таких стратегій у загальну маркетингову та рекламну політику підприємства.
The thesis is devoted to a detailed study of the strategies and methods of interaction of enterprises, in particular driving schools, with their target audience in social networks. The work focuses on the retrospective analysis of communication strategies, their effectiveness in the context of the crisis caused by the pandemic and the war in Ukraine, and highlights the importance of integrating such strategies into the general marketing and advertising policy of the enterprise.

Опис

Науковий керівник: Скориніна-Погребна Ольга Володимирівна, доктор соціологічних наук, професор кафедри прикладної соціології та соціальних комунікацій

Бібліографічний опис

Федіна, Марта Вадимівна. Практики просування бізнес послуг в соціальних мережах : спеціальність 061 Журналістика : освітньо-професійна програма Медіакомунікації та зв’язки з громадськістю / М. В. Федіна ; наук. кер. С. В. Скориніна-Погребна. – Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024. – 89 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в