Brand management : methodical recommendations for preparation for practical classes and independent work on the discipline for students of the second (Master’s) level of higher education in specialty 073 «Management» under the educational program «Management of Organizations and Administration» [Electronic resourсe]
Вантажиться...
Дата
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Kharkiv : V. N. Karazin Kharkiv national university
Анотація
The Methodical Recommendations have been developed for students of the second (Master’s) level of higher education in specialty 073 «Management» under the educational program «Management of Organizations and Administration». The recommendations are structured in accordance with the curriculum of the course «Brand Management». The materials include key guidelines for studying the course, plans for practical classes, and methodical recommendations for preparation, self-assessment and final knowledge assessment questions, as well as a list of references, a glossary of new words, and terms.
Методичні рекомендації розроблено для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» за освітньою програмою «Менеджмент організацій та адміністрування». Рекомендації побудовано відповідно до навчальної програми курсу «Бренд менеджмент». Матеріали містять основні рекомендації щодо вивчення курсу, плани практичних занять та методичні рекомендації щодо підготовці до них, питання для самоконтролю та підсумкового контролю знань, а також літературу, глосарій нових слів та термінів.
Методичні рекомендації розроблено для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» за освітньою програмою «Менеджмент організацій та адміністрування». Рекомендації побудовано відповідно до навчальної програми курсу «Бренд менеджмент». Матеріали містять основні рекомендації щодо вивчення курсу, плани практичних занять та методичні рекомендації щодо підготовці до них, питання для самоконтролю та підсумкового контролю знань, а також літературу, глосарій нових слів та термінів.
Опис
Електронне навчальне видання комбінованого використання. Можна використовувати в локальному та мережному режимі. В авторській редакції
Ключові слова
SOCIAL SCIENCES::Social sciences::Education::Subject didactics, SOCIAL SCIENCES::Other social sciences::Public sector research, brand management, brand development, brand positioning, brand equity, marketing research, strategic branding, brand communication, rebranding, consumer loyalty, competitive advantage, digital branding, управління брендом, розвиток бренду, позиціонування бренду, капітал бренду, стратегічний брендинг, маркетингові дослідження, ребрендинг, комунікація бренду, лояльність споживачів, конкурентна перевага, цифровий брендинг
Бібліографічний опис
Brand Management : methodical recommendations for preparation for practical classes and independent work on the discipline for students of the second (master’s) level of higher education in specialty 073 «Management» under the educational program «Management of organizations and administration» [Electronic resourсe] / compiler T. Chelombitko. – Kharkiv : V. N. Karazin Kharkiv national university, 2025. – 54 p. (PDF)
