Комунікативні бар'єри у поширенні медіаконтенту IM-платформ на прикладі Telegram

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Анотація

У кваліфікаційній роботі (інноваційному магістерському проєкті) охарактеризовано комунікативні бар’єри IM-платформи Telegram у процесі дистрибуції медіаконтенту та розроблено дієві стратегії задля обмеження їхнього негативного впливу на ефективність цифрової комунікації. Розкрито значення категорії “медіаконтент” для інформаційного обміну, окреслено вектори розвитку медіаконтенту як ключової частини сучасних комунікативних практик.
The qualification work (innovative master's project) characterizes the communication barriers of the IM platform Telegram in the process of distributing media content and develops effective strategies to limit their negative impact on the effectiveness of digital communication. The meaning of the category of “media content” for information exchange is revealed, and the vectors of media content development as a key part of modern communication practices are outlined.

Опис

Науковий керівник: Зіненко Олена Дмитрівна, докторка філософії з соціальних комунікацій та медіа, старша викладачка кафедри медіакомунікацій

Бібліографічний опис

Красников, Максим Андрійович. Комунікативні бар'єри у поширенні медіаконтенту IM-платформ на прикладі Telegram : кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня денної форми навчання : спеціальність 061 Журналістика : освітньо-професійна програма Аудіовізуальні медіа та цифрова журналістика / М. А. Красников ; наук. кер. О. Д. Зіненко. – Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024. – 187 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в