Сучасні тренди в рекламі та їх застосування підприємствами
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Анотація
Опис
Керівник роботи: Михайленко Дар’я Геннадіївна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та підприємництва
Бібліографічний опис
Рискальчук, Альона Олегівна. Сучасні тренди в рекламі та їх застосування підприємствами : кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня вищої освіти : спеціальність 075 «Маркетинг» : освітньо-професійна програма «Маркетинг» / А. О. Рискальчук ; кер. роботи Д. Г. Михайленко. – Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024. – 82 с.
