Сучасні тренди в рекламі та їх застосування підприємствами

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

Анотація

Опис

Керівник роботи: Михайленко Дар’я Геннадіївна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та підприємництва

Бібліографічний опис

Рискальчук, Альона Олегівна. Сучасні тренди в рекламі та їх застосування підприємствами : кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня вищої освіти : спеціальність 075 «Маркетинг» : освітньо-професійна програма «Маркетинг» / А. О. Рискальчук ; кер. роботи Д. Г. Михайленко. – Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024. – 82 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в