Підходи та стратегії інтернаціоналізації українських підприємств
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Анотація
Мета роботи – дослідження процесу застосування інструментів digital marketing в підприємницький діяльності на прикладі ТОВ «НВФ «СТРОЙХІМСЕРВІС» та надання рекомендацій щодо підвищення ефективності їх використання.
Опис
Керівник: Ковальова Вікторія Іванівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та підприємництва
Бібліографічний опис
Рябченко, Юлія Василівна. Підходи та стратегії інтернаціоналізації українських підприємств : кваліфікаційна робота бакалавра / Ю. В. Рябченко ; кер. В. І. Ковальова. – Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2025. – 70 с.
