Маркетинг у публічному управлінні

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Анотація

Мета роботи полягає у характеристиці провідної ролі та визначенні основних аспектів маркетингу у публічному управлінні. Метою роботи також є визначення шляхів та методів покращення маркетингу у публічному управлінні підприємства.

Опис

Керівник роботи : Заднєпровська Ганна Ігорівна, кандидат економічних наук, доцент

Бібліографічний опис

Швайко, Юлія Олегівна. Маркетинг у публічному управлінні : кваліфікаційна робота бакалавра : спеціальність 281 «Публічне управління та адміністрування» : освітньо-професійна програма «Публічне управління та адміністрування» / Ю. О. Швайко ; кер. Г. І. Заднєпровська. – Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2023. – 51 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в