Маркетинг у публічному управлінні
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Анотація
Мета роботи полягає у характеристиці провідної ролі та визначенні основних аспектів маркетингу у публічному управлінні. Метою роботи також є визначення шляхів та методів покращення маркетингу у публічному управлінні підприємства.
Опис
Керівник роботи : Заднєпровська Ганна Ігорівна, кандидат економічних наук, доцент
Бібліографічний опис
Швайко, Юлія Олегівна. Маркетинг у публічному управлінні : кваліфікаційна робота бакалавра : спеціальність 281 «Публічне управління та адміністрування» : освітньо-професійна програма «Публічне управління та адміністрування» / Ю. О. Швайко ; кер. Г. І. Заднєпровська. – Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2023. – 51 с.
