Соціальні мережі як засіб формування комунікаційної стратегії: досвід інтернет-магазину «ORNER»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

Анотація

Опис

Керівник роботи: Проценко Михайло Володимирович, викладач кафедри прикладної соціології та соціальних комунікацій

Бібліографічний опис

Шевченко, Єлизавета Олексіївна. Соціальні мережі як засіб формування комунікаційної стратегії: досвід інтернет-магазину «ORNER» : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи бакалавра : спеціальність 061 - Журналістика / Є. О. Шевченко ; кер. роботи М. В. Проценко. – Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2025. – 58 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в