Соціальні мережі як засіб формування комунікаційної стратегії: досвід інтернет-магазину «ORNER»
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Анотація
Опис
Керівник роботи: Проценко Михайло Володимирович, викладач кафедри прикладної соціології та соціальних комунікацій
Бібліографічний опис
Шевченко, Єлизавета Олексіївна. Соціальні мережі як засіб формування комунікаційної стратегії: досвід інтернет-магазину «ORNER» : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи бакалавра : спеціальність 061 - Журналістика / Є. О. Шевченко ; кер. роботи М. В. Проценко. – Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2025. – 58 с.
