До проблеми введення математичної термінології на початковому етапі вивчення математики іноземними студентами
Loading...
Files
Date
item.page.orcid
item.page.doi
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти
Abstract
Досліджено проблему введення математичної термінології на початковому етапі вивчення математики іноземними студентами та розглянуто методику введення математичної термінології на прикладі вивчення студентами-іноземцями звичайних дробів.
Description
The problem of introducing the mathematical terminology at the initial stage of learning mathematics by foreign students has been investigated in the article. The methodology of introducing the mathematical terminology (for example common fractions learning) by foreign students has been examined.
Citation
"Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки", 2010, № 17