«Упізнавання» й «пізнання себе» як головні принципи і стимули до вивчення гуманітарних дисциплін

Ескіз

Дата

2013

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

студенти, навчання, гуманітарні дисципліни, історія, методика викладання, мотивація

Бібліографічний опис

Домановський А.М. «Упізнавання» й «пізнання себе» як головні принципи і стимули до вивчення гуманітарних дисциплін // Проблеми підготовки кадрів автомобільної галузі та шляхи їх вирішення: збірник матеріалів Міжнародної науково-методичної конференції, 7–8 листопада 2013 р. – Харків: ХНАДУ, 2013. – С. 50–52.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в