Перегляд за Автор "Бойко, О.В."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Особливості формування та реалізації туристичної політики держави : міжнародний, національний, регіональний досвід(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2013) Бойко, О.В.; Волкова, І.І.; Гапоненко, Г.І.; Грицак, Ю.П.; Гуслєв, А.П.; Данько, Н.І.; Довгаль, Г.В.; Євтушенко, О.В.; Любіцева, О.О.; Парфіненко, А.Ю.; Перепелиця, А.С.; Посохов, І.С.; Прасул, Ю.І.; Сідоров, В.І.; Ханова, О.В.; Шамара, І.М.; Шаповалова, О.О.; Юрченко, С.О.У колективній монографії кафедри туристичного бізнесу Харківського націо- нального університету імені В. Н. Каразіна досліджено особливості формування та реалізації туристичної політики провідних туристичних країн світу, які є лідерами за кількістю міжнародних туристичних прибуттів – Франції, США, Китаю, Іспанії, Італії, Туреччини, Німеччини, Великої Британії, Росії, Малайзії, Мексики, Таїланду, Греції, Польщі, Саудівської Аравії. Висвітлено специфіку організації зарубіжних систем управління сферою туризму, проаналізовано стратегії і програми розвитку, охарактеризовано різні сегменти туристичного ринку країн, здійснено оцінку їхньої туристичної політики. Для науковців, викладачів, студентів – усіх, хто цікавиться проблемами розвитку туристичного бізнесу.Документ Туристичний імідж регіону(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2011) Парфіненко, А.Ю.; Байназаров, А.М.; Бойко, О.В.; Вишневська, О.О.; Довгаль, Г.В.; Євтушенко, О.В.; Куделко, С.М.; Любіцева, О.О.; Павлова, О.Г.; Перепелиця, А.С.; Подлепіна, П.О.; Посохов, І.С.; Прасул, Ю.І.; Сідоров, В.І.; Шаповалова, О.О.; Яковчук, О.В.У колективній монографії досліджуються проблеми формування туристичного іміджу регіону. Туристичний імідж розглядається як чинник забезпечення конкурентоспроможності території, практика товаризації унікального ціннісного послання місцевої культури і формування регіональної економіки ексклюзивності. Основну увагу зосереджено на обґрунтуванні перспектив створення туристичного іміджу Харківської області на основі теоретичних напрацювань у галузі іміджевої політики та великого міжнародного досвіду. Для науковців, викладачів, студентів, усіх, хто цікавиться проблемами розвитку туристичного бізнесу.