Перегляд за Автор "Гужва, Алла Анатоліївна"
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ NIHIL DESPERARI: практика використання комплексного методу маркетингових комунікацій на прикладі університетської бібліотеки(Одеса: ОНУ, 2017) Гужва, Алла Анатоліївна; Журавльова, І.К.Стаття присвячена проблемі відношення «читач-бібліотека» в університетській бібліотеці. Проаналізовано особливості контингенту відвідувачів Центральної наукової бібліотеки ХНУ імені В. Н. Каразіна. Окреслено способи отримання інформації, яким надають перевагу у сучасності. Констатовано, що університетська бібліотека змушена активно вести пошук шляхів для збільшення активних користувачів. З цією метою розглянуто досвід ЦНБ у поєднанні новітніх елементів івент-маркетингу та традиційних заходів культурно-просвітницької діяльності університетської бібліотеки. Встановлено, що традиційні методи роботи з читачами добре працюють для активних відвідувачів, проте застосування нових підходів, зокрема, концепції потреби станів, значно збільшує зацікавленість користувачів. Інноваційні методи івент-маркетингу найкраще застосовувати для привернення уваги нової потенціальної читацької аудиторії. ЦНБ має досвід використання власних успішних нетрадиційних подій і вдало співпрацює при організації та проведенні міських і державних заходів. Такий досвід свідчить про перетворення бібліотек у відкритий творчий простір для широкої аудиторії.Документ Nihil desperari: практика використання комплексного методу маркетингових комунікацій на прикладі університетської бібліотеки, або яким чином заохотити користувачів відвідувати бібліотеку?(Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2017) Гужва, Алла Анатоліївна; Журавльова, І.К.Алла Анатоліївна Гужва, зав. відділу ЦНБ ХНУ імені В.Н. Каразіна Журавльова І.К., директор ЦНБ ХНУ імені В.Н. Каразіна.Документ Авторское право в сфере открытого доступа(2012-10) Гужва, Алла Анатоліївна; Самохвалова, Ольга ЮріївнаДокумент Вільна людина і межі солідарності(Харків : Майдан, 2019-10-11) Гужва, Алла АнатоліївнаУ публікації зазначено особливості процесів солідаризації в умовах глобальних соціальних трансформацій, вказано на переважно емоційний характер солідаризації. Підкреслено зростання впливу індивідуальних прав і свобод людини, що, відповідно, має підвищувати індивідуальну відповідальність, однак на практиці це успішно реалізується лише солідарно, завдяки суспільним екстатичним станам.Документ Малі спільноти як основа громадянського суспільства(Харків: Майдан, 2017) Гужва, Алла АнатоліївнаДокумент Общественные экстатические состояния и кино(Таврический национальный университет им. В.И. Вернадского, 2011) Гужва, Алла АнатоліївнаИзлагается мысль Овсянико-Куликовского о необходимости общественных эстатических состояний, подтверждаемая теоретическими воззрениями Морена. Рассматривается явление кино как необходимый злемент для реализации эстатических состояний в процессе партиципации.Документ Погоня за удовольствием в популярной журнальной периодике(Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2012) Гужва, Алла АнатоліївнаThe comparative analysis of mass and scientific magazines in relation to sphere of human desire was examined. The place of a citation index is rather as an indicator of economic success for a scientist. There is a mediated possibility to enjoy in academic publications.Документ Політичний популізм і популярна культура(Київ : Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди Національної академії наук України, 2021) Гужва, Алла АнатоліївнаДокумент Правове регулювання релігійного життя як вияв культурної політики держав(Харків : НУ "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого", 2011-12-16) Гужва, Алла АнатоліївнаДокумент Революция как восстановление группой идентичности(Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2013-04) Гужва, Алла АнатоліївнаДокумент Стратегії комплектування: виклики цифрової доби(Київ : Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, 2020-07) Гужва, Алла АнатоліївнаУ статті проаналізовано проблеми комплектування за умов переходу на цифрові медіа та наведено головні показники власного бібліотечного фонду. Вказано на відмінність в обліку електронних документів і цифрових. Проблематизовано функцію соціальної комунікації, яку здійснює соціальний інститут бібліотеки у діахронному (історичному) та синхронному (сучасно-просторовому) аспектах. Виснувано, що збереження бібліотеки у передачі інформації залежить від створення матеріальної бази, відповідної цифровим медіа.Документ Інтелектуальний капітал та емоційний інтелект: точки дотику(Харків, 2019) Гужва, Алла Анатоліївна