Перегляд за Автор "Петровський, В.В."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вплив університетського середовища на міське життя Харкова (перша третина ХІХ ст.)(2015) Петровський, В.В.Стаття висвітлює проблеми участі колективу викладачів і студентів Харківського університету в повсякденному житті міської громади. Подано напрями такої співпраці, включно з питаннями поліпшення інфраструктури, створення органів масової інформації, доступу до знань. Проаналізовано особливості становлення в Харкові механізму русифікації при пасивному опорі студентського середовища. Виокремлено участь студентів і викладачів у культурно-розважальних заходах. Статья освещает проблемы участия коллектива преподавателей и студентов Харьковского университета в повседневной жизни городского общества. Поданы направления такого сотрудничества, включая вопросы улучшения инфраструктуры, создания органов массовой информации, доступа к знаниям. Проведен анализ особенностей становления в Харькове механизма русификации при пассивном сопротивлении студенческой среды. Выделено участие студентов и преподавателей в культурно-развлекательных мероприятиях. The article deals with the problem of Kharkiv University faculty’s and students’ participation in everyday life of the city community. There have been given the trends of such cooperation including the issues of infrastructure improvement, the creation of bodies of mass media, access to knowledge. There have been analyzed the formation of the mechanism of russification under the condition of passive resistance of the students community in Kharkov. The faculty’s and students’ participation in cultural and entertaining events has been singled out.Документ Повсякденна поведінка студентства університетів України першої половини ХІХ століття(2017) Петровський, В.В.; Семененко, В.І.У статті подано аналіз особливостей щоденної поведінки студентів університетів підросійської України протягом першої половини ХІХ ст. З’ясовано передумови, які призводили до переважання заборонних заходів у системі освіти Російської імперії. Вивчення джерел та друкованих праць свідчить про несприйняття студентами шпигунських дій педелів, грубощів інспектури. Доведено, що більшість вчинків студентів мала в основі, як правило, підвищене почуття свідомості. В статье подан анализ особенностей ежедневного поведения студентов университетов подроссийской Украины на протяжении первой половины ХIХ ст. Выяснены предпосылки, которые приводили к преобладанию запретительных мероприятий в системе образования Российской империи. Изучение источников и печатных работ свидетельствует о невосприятии студентами шпионских действий педелей, грубости инспектуры. Доказано, что большинство поступков студентов имело в основе, как правило, повышенное чувство справедливости. The analysis of features of daily behavior of students of Russian Ukrainian universities during the first half of XIX century is given in this article. The prerequisites that caused prevalence of prohibited events in educational system of Russian Empire are ascertained. Investigation of sources and printed works shows that the students didn't perceive agents' espionage actions, inspection's rudeness. It's proved that majority of students' deeds was generally based on an increased sense of justice.Документ «Єврейське питання» в діяльності дореволюційних університетів України (80-і рр. ХІХ ст. – початку ХХ ст.)(2016) Семененко, В.І.; Петровський, В.В.У статті розглядається проблема, пов’язана зі штучними труднощами, які створювалися царськими урядовцями для осіб єврейської національності при отриманні вищої освіти в період 80-х рр. ХІХ ст. – початок ХХ ст. Мова йде і щодо дискримінації євреїв, котрі намагалися одержати вчені ступені і стати викладачами університетів. На конкретних прикладах розглянуто історію боротьби тих представників єврейського народу, яким вдалося подолати на цьому шляху численні перепони. Проаналізовано також рівень антисемітизму серед викладачів університетів. В статье рассматривается проблема, связанная с искусственными трудностями, создаваемыми царскими властями для лиц еврейской национальности при получении высшего образования в период 80-х гг. XIX в. – начало ХХ в. Речь идет о дискриминации евреев, которые стремились получить ученые степени и стать преподавателями университетов. На конкретных примерах рассмотрена история борьбы тех представителей еврейского народа, которым удавалось преодолевать на этом пути многочисленные препятствия. Проанализирован также уровень антисемитизма среди преподавателей университетов. The article considers the problem, connected with artificial difficulties, created by the royal authorities for Jewish nationality in obtaining higher education during the eighties of the 19th – early 20th century. We are talking about discrimination against those Jews who search after getting scientific degrees and become university professors. The history of the struggle of those representatives of the Jewish people was examined on the specific examples. Those representatives managed to overcome numerous obstacles on this way. The level of anti-Semitism was analyzed among teachers from universities of Ukraine.