Перегляд за Автор "Посохов, І.С."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Особливості формування та реалізації туристичної політики держави : міжнародний, національний, регіональний досвід(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2013) Бойко, О.В.; Волкова, І.І.; Гапоненко, Г.І.; Грицак, Ю.П.; Гуслєв, А.П.; Данько, Н.І.; Довгаль, Г.В.; Євтушенко, О.В.; Любіцева, О.О.; Парфіненко, А.Ю.; Перепелиця, А.С.; Посохов, І.С.; Прасул, Ю.І.; Сідоров, В.І.; Ханова, О.В.; Шамара, І.М.; Шаповалова, О.О.; Юрченко, С.О.У колективній монографії кафедри туристичного бізнесу Харківського націо- нального університету імені В. Н. Каразіна досліджено особливості формування та реалізації туристичної політики провідних туристичних країн світу, які є лідерами за кількістю міжнародних туристичних прибуттів – Франції, США, Китаю, Іспанії, Італії, Туреччини, Німеччини, Великої Британії, Росії, Малайзії, Мексики, Таїланду, Греції, Польщі, Саудівської Аравії. Висвітлено специфіку організації зарубіжних систем управління сферою туризму, проаналізовано стратегії і програми розвитку, охарактеризовано різні сегменти туристичного ринку країн, здійснено оцінку їхньої туристичної політики. Для науковців, викладачів, студентів – усіх, хто цікавиться проблемами розвитку туристичного бізнесу.Документ Розвиток "вікового" та "субкультурного" туризму: вивчення зарубіжного досвіду(ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2011) Посохов, І.С.Документ Сучасний стан і структура європейського ринку готельних послуг(ХНУ імені В. Н. Каразина, 2017) Посохов, І.С.Документ Туристичний імідж регіону(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2011) Парфіненко, А.Ю.; Байназаров, А.М.; Бойко, О.В.; Вишневська, О.О.; Довгаль, Г.В.; Євтушенко, О.В.; Куделко, С.М.; Любіцева, О.О.; Павлова, О.Г.; Перепелиця, А.С.; Подлепіна, П.О.; Посохов, І.С.; Прасул, Ю.І.; Сідоров, В.І.; Шаповалова, О.О.; Яковчук, О.В.У колективній монографії досліджуються проблеми формування туристичного іміджу регіону. Туристичний імідж розглядається як чинник забезпечення конкурентоспроможності території, практика товаризації унікального ціннісного послання місцевої культури і формування регіональної економіки ексклюзивності. Основну увагу зосереджено на обґрунтуванні перспектив створення туристичного іміджу Харківської області на основі теоретичних напрацювань у галузі іміджевої політики та великого міжнародного досвіду. Для науковців, викладачів, студентів, усіх, хто цікавиться проблемами розвитку туристичного бізнесу.Документ Туристичні покажчики України: куди вони приведуть?(ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2012) Посохов, І.С.