Перегляд за Автор "Рябих, Л.М."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ A guide to English punctuation : навчально-методичний посібник з англійської пунктуації для студентів факультетів іноземних мов(Х.: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2012) Рябих, Л.М.; Рябих, М.В.Навчально-методичний посібник призначений для розвитку у студентів молодших та середніх курсів факультетів іноземних мов навичок використання англійської пунктуації. Посібник створено у відповідності до Робочої програми навчання.Документ A practical course in modal verbs(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2016) Байбекова, Л.О.; Гридасова, О.І.; Рябих, М.В.; Рябих, Л.М.Навчальний посібник призначений для формування навичок розпізнавання та вживання модальних дієслів студентів середніх курсів факультетів іноземних мов. Посібник складено відповідно до робочої програми навчання.Документ Cities. Sightseeing: Навчально-методичний посібник(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2010) Рябих, М.В.; Рябих, Л.М.Навчально-методичний посібник призначений для розвитку навичок та вмінь усного мовлення студентів молодших курсів факультетів іноземних мов. Головною метою даного посібника є розширення словникового запасу та вдосконалення монологічного та діалогічного мовлення студентів у межах теми «Місто. Огляд пам’яток». Посібник створено у відповідності до програми навчання.Документ Особливості метакомунікативних висловлень в англомовній академічній лекції(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2010) Рябих, Л.М.Дослідження присвячено аналізу метакомунікативного блоку англомовної академічної лекції. Метакомунікативні висловлення класифіковані за комунікативно-прагматичним та семантико-прагматичним критеріями. Виявлені типологічні та специфічні характеристики метатекстового блоку. Исследование посвящено анализу метакоммуникативного блока англоязычной академической лекции. Метакоммуникативные высказывания классифицированы по коммуникативно-прагматическому и семантико-прагматическому критериям. Обнаружены типологические и специфические характеристики метатекстового блока. The research focuses on the analysis of the metacommunicative block in English language academic lecture. The classification ofmetacommunicative utterances bases on communicative-pragmatic and semantico-pragmatic criteria, revealing typological and specific features of metacommunicative block.Документ Принципи та процедури добору матеріалу дослідження американської академічної лекції(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2014) Рябих, Л.М.; Riabykh, L.M.У статті розглянуто матеріал дослідження лекції як жанру американського академічного дискурсу, описано його якісні та кількісні характеристики. Обґрунтовано достовірність і валідність сформованої вибірки на основі надання характеристики Єльському університету, його викладацькому складу, курсам лекцій з різних напрямів наукового знання, їх часовим параметрам та мультиканальності їх подання в електронному форматі. Доведено потребу формування загальної та основної вибірки, розроблені принципи формування останньої. В статье рассмотрен материал исследования лекции как жанра американского академического дискурса, описаны его качественные и количественные характеристики. Обоснована достоверность и валидность сформированной выборки на основе предоставления характеристики Йельскому университету, его преподавательскому составу, курсам лекций по различным направлениям научного знания, их временным параметрам и мультиканальности их представления в электронном формате. Доказана необходимость формирования общей и основной выборки, разработаны принципы формирования последней. The article reviews material of researching lecture, as a genre of American academic discourse, in particular its qualitative and quantitative characteristics. The reliability and validity of the formed sample have been proved by providing characteristics of Yale University, its faculty staff, lectures on various areas of scientific knowledge, their temporal parameters and their multi-channel presentation in digital format. The need for the formation of general and core sample has been proved, the principles of formation of the latter have been elaborated.