Перегляд за Автор "Удовенко, М.А."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вплив різних технологій навчання на показники здоров’я учнів(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2009) Гончаренко, М.С.; Удовенко, М.А.У статті розглядається вплив навчального навантаження на організм учнів, виявлені тенденції впливу на різні системи організму, а також особливості реагування контрольної та експериментальної групи. Отримані результати можуть свідчити про позитивний вплив експериментальної методики навчання. Було визначено порівняльний аналіз особливостей інноваційних технологій навчання, які потенційно сприяють гармонійному розвитку майбутнього члена суспільства. В статье рассматривается влияние учебной нагрузки на организм учеников, выявлены тенденции воздействия на различные системы организма, обозначены особенности реагирования контрольной и экспериментальной групп. Определено в целом положительное воздействие экспериментальных методов обучения. Проведено сравнительный анализ особенностей инновационных технологий обучения, которые потенциально содействуют гармоничному развитию будущего члена общества. Influence of the educational loading on the organism of pupils, the functioned of systems of organism of a pupil and differences of reaction of experimental and control group observed in this article. The results of the indexes of the health is shown the positive influence of experimental methods of learning. The comparative analysis of features of innovative technologies of teaching, which potentially assist to harmonious development of future member of society is examined in the article.Документ Дослідження стану серцево-судинної системи у тренованих та нетренованих студентів(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2009) Скрипак, С.В.; Удовенко, М.А.У статті наведено дані дослідження серцево-судинної системи за методикою варіаційної пульсометрії Р. Баєвського (за допомогою АПК «Омега - М2»). Експериментальна група складається із спортсменів, які систематично займаються спортом (10 р. на місяць), контрольна – із студентів ХНУ ім. В.Н. Каразіна з географічного та філософського факультетів, які не займаються спортом взагалі (або хоча б 1 р. на тиждень). Експериментальна група виявила поліпшення індексів адаптації, вегетативної та центральної регуляції та психо-емоційного показника після проведення тренування. В статье приведены данные исследования сердечно-сосудистой системы по методике вариационной пульсометрии Р. Баевского (с помощью АПК «Омега-М2»). Экспериментальная группа состоит из спортсменов, которые систематически занимаются спортом (10 р. в месяц), контрольная – из студентов ХНУ им. В.Н. Каразина географического и философского факультетов, которые не занимаются спортом вообще (или хотя бы 1 раз в неделю). Экспериментальная группа показала улучшение индексов адаптации, вегетативной и центральной регуляции и психо-эмоционального показателя после проведения тренировки. The resulted of research of the cardio-vascular system are on the method of variation of pulse R. Bayevsky (by computer diagnostic program «Omega-М2») are observed in this article. An experimental group consists of sportsmen which systematic go in for sports (in 10 time in a month), control group – from students of Kharkov National university named V.N. Karazin (geographical and philosophical faculties) which do not go in for sports (or 1 time weekly). An experimental group exposed the improvement of indexes of adaptation, vegetative and central adjusting and psuchoemotional index after conducting of training.Документ Методика викладання основ здоров’я учнів початкової школи(2016) Удовенко, М.А.У роботі науково обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність впровадження методики навчання основам здоров’я учнів початкової школи. Після проведення експериментальних уроків учні експериментальної групи мали зростання за всіма показниками здоров’язбережувальної компетентності, найбільш сенситивними виявилися мотиваційний та когнітивний компоненти, статистична обробка одержаних даних виявила достовірність у порівнянні з контрольною групою даних. Також виявлена позитивна динаміка показників практичного та рефлексивного компонентів з здоров’язбережувальної компетентності учнів, їх зацікавленість до вивчення навчального предмета «Основи здоров’я». Загальна тенденція дослідження вказує на позитивну динаміку показників здоров’я та здоров’язбережувальної компетентності, що відзначає доцільність упровадження методики в цілому або її окремих елементів в інші предмети навчального циклу початкової школи.