Перегляд за Автор "Яновська, О.О."
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Деякі аспекти дослідження сфери культури Харківської області(2012-04-05) Яновська, О.О.Документ До питання суспільно-геограічного дослідження системи культури (на прикладі Харківської області)(ХНУ, 2011) Нємець, К.А.; Нємець, Л.М.; Яновська, О.О.Метою дослідження є аналіз деяких теоретичних особливостей географії культури, виявлення певних суспільно-географічних особливостей географії культури Харківської області.Документ Доступность заведений сферы культуры в Силезском и Малопольском воеводствах Польши(ХНУ імені В.Н. Каразіна, геолого-географічний факультет, кафедра соціально-економічної географії і регіонознавства, 2012-12) Яновська, О.О.; Рехлович, МарчинВ статье раскрыты особенности территориальной организации основных типов заведений сферы культуры Поль-ши (библиотек, кинотеатров, театров, музеев и домов культуры) на примере Силезского и Малопольского воеводств. Методом вроцлавской таксономии определен уровень пространственной дифференциации доступности учреждений сфе-ры культуры, а также проведена типология административных единиц по показателям доступности заведений культуры, расположенных на их территории.Документ Місце Харківської області в розвитку сфери культури України(ХНУ імені В.Н. Каразіна, геолого-географічний факультет, 2012) Яновська, О.О.Документ Науковий семінар – новітні напрями суспільно-географічних досліджень: навчально-методичний комплекс для самостійної роботи студентів-магістрантів, які навчаються за спеціальністю «Економічна та соціальна географія»(2013-06-25) Нємець, Л.М.; Сегіда, К.Ю.; Яновська, О.О.Навчально-методичний комплекс розроблений відповідно до робочої програми спецкурсу «Науковий семінар – новітні напрями суспільно-географічних дослі- джень» як одного з важливих для підготовки студентів-магістрантів, які навчаються за спеціальністю «Економічна і соціальна географія». Мета: надання методичної допомоги студентам при підготовці до лекційних та семінарських занять при вивченні даного спецкурсу та розвиток навичок самостій- ної роботи для написання студентських наукових робіт, дипломної роботи магістра тощо. Навчально-методичний комплекс розрахований на студентів-магістрантів ден- ного та заочного відділень геолого-географічного факультету, які навчаються за спеціальністю «Економічна і соціальна географія». Він містить загальні відомості про курс, тематичний план (структуру) курсу, навчальну програму з вимогами до формування компетентностей студентів, тезовий зміст лекційної складової спецкур- су, список рекомендованої літератури, перелік тем і планів практичних та семінар- ських занять, методичні вказівки до їх виконання, питання до модульного контро- лю, систему оцінювання навчальних досягнень студентів.Документ Особливості розміщення театрів у Харківській області(2014-06-21) Яновська, О.О.В сучасних умовах все більшого поширення, особливо серед молоді, набуває так звана масова культура, яка характеризується простотою сприйняття, проте містить невисоку кількість культурної інформації. Масова культура не здатна задовольнити високі культурні потреби, однак вона проникає в усі галузі сфери культури. Найменше це проникнення спостерігається у театральне мистецтво, тому на сьогодні саме театри відіграють важливу роль у формуванні світогляду та задоволенні високих культурних потреб.Документ Парки культури і відпочинку як складова сфери культури великого міста (на прикладі міста Харкова)(ХНУ імені В.Н. Каразіна, геолого-географічний факультет, кафедра соціально-економічної географії і регіонознавства, 2013-04-18) Яновська, О.О.Документ Фактори формування сфери культури регіону(2012-10-25) Нємець, К.А.; Яновська, О.О.Документ Школи естетичного виховання як складова сфери культури регіону(2014-06-20) Яновська, О.О.Сфера культури являється важливим елементом регіональної соціогеосистеми. Одним із головних її компонентів являються школи естетичного виховання (ШЕВ), які належать до позашкільних навчально-виховних закладів (ПНВЗ) та виконують різноманітні функції. ПНВЗ – це широкодоступні заклади освіти, які надають знання, формують вміння та навички за інтересами, забезпечують потреби особистості в творчій самореалізації та інтелектуальний, духовний і фізичний розвиток, підготовку до активної професійної та громадської діяльності, створюють умови для соціального захисту та організації змістовного дозвілля відповідно до здібностей, обдарувань та стану здоров’я вихованців, учнів і слухачів