Перегляд за Ключові слова "методика викладання"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Актуальні проблеми методики викладання географії у загальноосвітній школі(2009) Жемеров, О.О.У статті розглянуті сучасні проблеми методики викладання географії у контексті проблем безперервної освіти. Проблеми пов'язані з ігноруванням таких принципів безперервної освіти, як цілісність, інтеграція, індивідуалізація, креативність, прагматизм, диференціація навчання, динамізм.Документ Методика викладання економічних дисциплін в школі : навчально-методичний посібник(Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2024) Добровольська, Наталія В’ячеславівна; Dobrovolska, Nataliia ViachaslavivnaНавчально-методичний посібник розроблено відповідно до робочої програми дисципліни «Методика викладання економічних дисциплін в школі» як однієї з важливих у циклі підготовки студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 014.07 Середня освіта (Географія), освітньо-професійної програми «Географія, економіка та краєзнавчо-туристична робота». Посібник містить тематичний план навчальної дисципліни, структуру курсу, розширені плани лекцій з опорними схемами, завдання до практичних занять, перелік тем для самостійної роботи, питання для поточного та підсумкового контролів знань і вміньтарекомендовану літературу за тематикою навчальної дисципліни.Документ Особливості вивчення курсу ботаніки у середній школі(2007) Гамуля, Ю.Г.Посібник містить дидактичні матеріали, необхідні для підготовки і проведен- ня занять з біології у сьомому класі дванадцятирічної школи. Матеріали розміще- но згідно з розділами чинної програми у зручній для використання формі. У ході підготовки посібника використовувалась інформація про найновіші досягнення відповідних галузей біології.Документ Питання Сходознавства в Україні: тези доповідей VІІІ Всеукраїнської дистанційної науково-методичної конференції з міжнародною участю (18 квітня 2024 року, м. Харків, Україна) [Електронний ресурс](Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2024) Віротченко, Світлана Андріївна; Лахмотова, Юлія Валеріїївна; Науменко, Станіслав Сергійович; Хотченко, Ірина Анатоліївна; Кіріяченко, Ірина Анатоліївна; Virotchenko, Svitlana Andriivna; Lakhmotova, Yuliia Valeriivna; Naumenko, Stanislav Serhiiovych; Khotchenko, Iryna Anatoliivna; Kiriyachenko, Iryna AnatoliivnaДо збірника увійшли тези доповідей VIII Всеукраїнської дистанційної науково-методичної конференції з міжнародною участю «Питання Сходознавства в Україні», присвячені проблемам іноземної філології, освіти та виховання, методики викладання сходознавчих дисциплін, перекладу, міжкультурної комунікації, літературознавства, історії, економіки, політики, соціуму країн Сходу та Африки. Розраховано на наукових працівників, викладачів, аспірантів, студентів філологічних, історичних спеціальностей та фахівців-міжнародниківДокумент Проблеми сучасної освіти : збірник науково-методичних праць. Ч. 2. 2017(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2017) Холін, Ю.В.; Маркова, Т.О.Восьмий випуск збірника традиційно присвячено загальним питанням сучасної освіти, інноваційним освітнім технологіям та методиці викладання у вищій школі, а також актуальним проблемам навчання студентів-медиків. У другому томі репрезентовано роботи, що стосуються специфіки дистанційного навчання. Матеріали збірника можуть стати у нагоді організаторам освітнього процесу, викладачам, студентам і всім, кого цікавлять проблеми сучасної освіти.Документ Рекомендаційний список літератури (1999 – 2001 рр.)(Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна; історичний факультет, 2002) Прокопова, В.Д.Документ Роль і місце сучасних методик у вивченні англійської мови в курсі дистанційного навчання(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Дишлева, Ю.В.; Дышлева, Ю.В.; Dishleva, U.V.У статті надається аналітичний огляд методик викладання англійської мови, що існують на навчальному ринку. Дається оцінка можливості та ефективності їх застосування у програмах дистанційного навчання. Подано теоретичні погляди стосовно особливостей сприйняття навчального матеріалу студентами та його викладання. Виявлено орієнтири розвитку дистанційного навчання англійської мови в епоху «цифрової культури».Документ «Упізнавання» й «пізнання себе» як головні принципи і стимули до вивчення гуманітарних дисциплін(2013) Домановський, А.М.Документ Усі уроки біології. 7 клас(Харків : Вид. група «Основа», 2007) Гамуля, Ю.Г.; Гамуля, О.В.Посібник містить розробки всіх уроків біології для 7 класу 12-річної школи. Наведені матеріали за змістом і структурою повністю відповідають чинній програмі курсу біології. У розробках уроків широко використовуються інтерактивні методики навчання та інші прогресивні педагогічні технології. Зразки різноманітних варіантів контролю знань значно полегшать підготовку вчителя до проведення тематичного оцінювання з тем курсу.Документ Учитель словесності: професія чи покликання?(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2011) Телехова, О.П.; Тесленко, О.В.У статті йдеться про психолого-педагогічне і методичне забезпечення курсу «Методика викладання мови і літератури в середній школі». Зокрема розглядаються складові педагогічної майстерності, педагогічної адаптації та умови формування педагогічних здібностей як запоруки успішної фахової підготовки вчителя-словесника. Наголошується на основних аспектах педагогічної діяльності, які формуються в процесі лекційних і семінарських занять, здатних забезпечити гармонійне поєднання філологічної ерудиції й методичної вправності.