Наукові роботи студентів та аспірантів. Соціологічний факультет

Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/691

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Подготовка социальных работников в Украине: проблемы качества образования
    (Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2011) Аветисян, Т.В.
  • Ескіз
    Документ
    Основные направления развития системы образования социальных работников: исследование зарубежного опыта
    (Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2010) Аветисян, Т.В.
    Статья посвящена анализу специфики системы профессионального образования социальных работников в Великобритании и США. Рассмотрены приоритетные направления образовательной политики, среди которых ориентация на практическое обучение, формирование профессиональных компетенций, интеграция теории и практики. Стаття присвячена аналізу специфіки системи професійної освіти соціальних працівників у Великобританії й США. Розглядаються приоритетні напрямки освітньої політики, серед яких орієнтація на практичне навчання, формування професійних компетенцій, інтеграція теорії і практики. The article analyzes the models of teaching of social workers in the system of professional education in the UK and the USA. Such priority areas of educational policy as integration of theory and practice, the formation of professional competence and the focus on practical training are considered.
  • Ескіз
    Документ
    Качество университетского образования социальных работников: проблемы оценки
    (Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2009) Аветисян, Т.В.
    В cтатті розглядаються деякі аспекти проблеми оцінки якості освіти соціальних працівників. Аналізуються основні підходи до інтерпретації поняття “якість вищої освіти”. Автор підкреслює, що основоположна роль в оцінці якості освіти в області соціальної роботи повинна належати духовно-етичним і морально-психологічним компонентам готовності до соціальної роботи, оскільки саме моральні цінності та норми виступають орієнтирами поведінки соціального працівника та визначають його ідеальний портрет. The article deals with the problem to evaluate the quality of higher school education of the specialists in the field of social work. It is analyzed a main approaches and interpretations to investigation of “quality of education”. The author underlines the necessity to research of moral-psychological component and values of readiness for social work which must lie in the basis of personality and conduct of social worker and determines acceptability of these or those actions within the framework of the profession.