Наукові роботи. Соціологічний факультет
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/690
Переглянути
Документ Залученість споживачів до формування репутації вітчизняних підприємств харчової промисловості(2015) Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, О.Н.У статті висвітлено результати емпіричного дослідження щодо залучення споживачів у діяльність вітчизняних підприємств харчової промисловості взагалі та у процеси формування їх репутації зокрема. Результатом активного залучення споживачів у зазначені процеси, у відповідності з авторською позицією, є формування антикрихкої репутації підприємства. На основі проведеного емпіричного дослідження – анкетування 50 споживачів продукції досліджуваних 19 підприємств, які представляють різні підгалузі харчопрому, – виявлено ряд тенденцій, які підтверджують залежність антикрихкості репутації і перспектив сталого розвитку підприємства від рівня системності його репутаційного менеджменту. Автор оперує поняттям «організаційний профіль системи репутаційного менеджменту (СРМ)», який визначається за наявністю чи відсутністю на підприємстві певних організаційних елементів системи репутаційного менеджменту: виокремлення в організаційній структурі спеціалізованого РR-підрозділу (відділу з управління репутацією), наявність документально формалізованої РR-стратегії та оперативних планів РR-роботи різного часового горизонту, наявність документально формалізованого плану дій у надзвичайних ситуаціях (план антикризових РR-активностей) тощо.