Наукові роботи. Факультет психології

Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/710

Статті.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Стимуляція та врівноваження рефлексивних проявів особистості
    (Харків. нац. ун-т внутр. справ, 2017) Зімовін, О.І.; Заїка, Є.В.
    Розглянуто актуальну проблему стимулювання та врівноваження рефлексивних проявів особистості. Сформульовано принципи стимулювання (спілкування з іншими і упредметнення) та принципи врівноваження (стимулювання креативності і занурення у дію). Запропоновано конкретні засоби, що відповідають загальним принципам. Для шкільних психологів, психологів-консультантів та психотерапевтів.
  • Ескіз
    Документ
    Рефлексивність та рефлексія: співвідношення понять
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, 2014) Зімовін, О.І.; Заїка, Є.В.
    Статтю присвячено визначенню співвідношення понять «рефлексивність» та «рефлексія». Наводяться три варіанти зв’язку між цими поняттями. Означені та охарактеризовані специфічні властивості рефлексії (динамічність, дискретність, спрямованість, предметність, зв’язок з пізнавальною сферою) та рефлексивності (інтегрованість, системність, континуальність). Введено поняття «рефлексивність особистості».
  • Ескіз
    Документ
    Рефлексивність особистості як предмет психологічного пізнання
    (Тернопільський державний економічний університет, Інститут експериментальних систем освіти, 2014) Заїка, Є.В.; Зімовін, О.І.
    Стаття присвячена теоретико-методологічному обґрунтуванню рефлексивності як психологічного явища і наукового поняття. Визначаються межі цього поняття через співвідношення із поняттям "рефлексія" та іншими понятійними конструкціями. Подається психологічна характеристика рефлексивності за рівнями організації психічної реальності. Презентована класифікація формовиявів рефлексивності у сфері психіки як діяльності, визначені зміст та обсяг поняття "рефлексивність особистості", аргументована значущість "вихідної клітинки" аналізу рефлексивності як інтегральної характеристики особистості.
  • Документ
    Міжетнічні відмінності в емоційній сфері та ефективність спілкування українських та африканських студентів
    (2011) Журавльова, Т.Г.; Заїка, Є.В.
    Анотація Рассматриваются вопросы межэтнических различий наиболее общих характеристик эмоциональной сферы человека (на примере украинских и камерунских студентов). Даны рекомендации по улучшению качества общения студентов-иностранцев. Ключевые слова: межэтнические различия, эмоциональная сфера, базальные эмоции, эмоциональная экспрессия, общение. Annotation The Interethnical Differences in Emotinal Sphere and the Efficacy of the Communication of Ukranian and Camerun Students The questions of interethnical differences of human general emotinal characteristics (the example are Ukranian and Camerun students) are considered in the article. Recommendations to improve quality of foreign students communication are given. Keywords: interethnical differences, emotinal sphere, basal emotions, emotinal expression, communication.
  • Документ
    Статевовікові особливості розподілу і переключання уваги у сенсомоторних задачах різного рівня складності і змісту
    (2011) Жорник, О.Є.; Заїка, Є.В.
    Аннотация Данная статья посвящена изучению особенностей внимания (распределения и переключения) в зависимости от уровня сложности сенсомоторного задания и особенностей его содержания, которые влияют на возможность распределения внимания. Предлагаются методики для определения уровня распределения внимания как фундаментальной характеристики психомоторной сферы. Ключевые слова: внимание, методы исследования внимания, распределение внимания, поло-возрастные различия. Annotation Study Distributing of Attention on Perform the Different Level of Complication of Sensor-Motor Task This article is devoted the study of features of attention (distributing and switching) depending on the level of complication of sensor-motor task and terms distributing of attention is possible in which. Keywords: attention, methods of research attention, the distribution of attention, sex-age differences.