Наукові роботи. Факультет психології

Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/710

Статті.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Документ
    Принципи організації та проведення ігрової діяльності
    (2010) Жукова О.А.
    У статті узагальнено й уточнено підходи дослідників різних шкіл щодо визначення й розкриття змісту принципів організації й проведення ігрової діяльності.
  • Документ
    Педагогічні умови розвитку мовленнєвої культури обдарованих учнів
    (2010) Манойло І.С.; Кравцова Л.О.
    В статті розглядаються основні педагогічні засоби впливу на обдарованих учнів з метою розвитку їх мовленнєвої культури з погляду їх індивідуально-особистісних задатків і намірів. Основними умовами є здійснення продуктивного спілкування, виконання різних видів самостійної роботи, рольової гри.
  • Документ
    Педагогічний такт у роботі з «важкими» підлітками
    (2010) Стерлігова А.Ю.
    В статті подається аналіз поглядів на поняття педагогічного такту у роботі з важкими підлітками.Провідною ідеєю статті є концепція необхідності педагогічної етики в роботі з важкими підлітками та з їх родинами.
  • Документ
    Евдемонізм: історико-педагогічний аспект
    (2010) Уварова, Т.Ю.
    В статті надано основні аспекти використання поняття щастя у різні історичні періоди для естетичного, морального, трудового виховання людини. Наведено приклади міркувань про щастя видатних філософів, мислителів та педагогів.
  • Документ
    Актуальність формування естетичної культури студентів
    (2010) Нечепоренко М.В.
    В статті розглянуто роль і значення загальної естетичної культури студента, науково обґрунтовано систему педагогічних умов, що забезпечує необхідний рівень загальної естетичної культури студента класичного університету. Питання професійної підготовки студента розглядається з погляду пошуку можливості узгодження і гармонізації поведінки з довкіллям як шлях до злагоди.
  • Документ
    Критеріальний аналіз моральної культури майбутніх учителів
    (2010) Донцов, А.В.
    В статті розглядаються сутнісні та критеріальні аспекти формування моральної культури майбутніх учителів у контексті гуманістичної моралі. Аналізується роль та місце моральних якостей майбутнього вчителя у розробці гуманістично орієнтованих виховних систем.
  • Документ
    К. Істомін як педагог
    (2010) Нечепоренко, Л.С.
    В статті розглядається педагогічна система успішного вихован- ня, розроблена ієромонахом Істоміним. Суть його виховних вимог полягає у дотриманні заповітів Христа, відмові від семи смертних гріхів та послідовне виконання вимог вічних морально-духовних добро чинників, якими є: Віра, Надія, Любов.