Наукові роботи. Факультет психології
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/710
Статті.
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Принципи організації та проведення ігрової діяльності(2010) Жукова О.А.У статті узагальнено й уточнено підходи дослідників різних шкіл щодо визначення й розкриття змісту принципів організації й проведення ігрової діяльності.Документ Педагогічні умови розвитку мовленнєвої культури обдарованих учнів(2010) Манойло І.С.; Кравцова Л.О.В статті розглядаються основні педагогічні засоби впливу на обдарованих учнів з метою розвитку їх мовленнєвої культури з погляду їх індивідуально-особистісних задатків і намірів. Основними умовами є здійснення продуктивного спілкування, виконання різних видів самостійної роботи, рольової гри.Документ Педагогічний такт у роботі з «важкими» підлітками(2010) Стерлігова А.Ю.В статті подається аналіз поглядів на поняття педагогічного такту у роботі з важкими підлітками.Провідною ідеєю статті є концепція необхідності педагогічної етики в роботі з важкими підлітками та з їх родинами.Документ Евдемонізм: історико-педагогічний аспект(2010) Уварова, Т.Ю.В статті надано основні аспекти використання поняття щастя у різні історичні періоди для естетичного, морального, трудового виховання людини. Наведено приклади міркувань про щастя видатних філософів, мислителів та педагогів.Документ Актуальність формування естетичної культури студентів(2010) Нечепоренко М.В.В статті розглянуто роль і значення загальної естетичної культури студента, науково обґрунтовано систему педагогічних умов, що забезпечує необхідний рівень загальної естетичної культури студента класичного університету. Питання професійної підготовки студента розглядається з погляду пошуку можливості узгодження і гармонізації поведінки з довкіллям як шлях до злагоди.Документ Критеріальний аналіз моральної культури майбутніх учителів(2010) Донцов, А.В.В статті розглядаються сутнісні та критеріальні аспекти формування моральної культури майбутніх учителів у контексті гуманістичної моралі. Аналізується роль та місце моральних якостей майбутнього вчителя у розробці гуманістично орієнтованих виховних систем.Документ К. Істомін як педагог(2010) Нечепоренко, Л.С.В статті розглядається педагогічна система успішного вихован- ня, розроблена ієромонахом Істоміним. Суть його виховних вимог полягає у дотриманні заповітів Христа, відмові від семи смертних гріхів та послідовне виконання вимог вічних морально-духовних добро чинників, якими є: Віра, Надія, Любов.