Наукові видання. Економічний факультет
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1036
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Зміни економічної поведінки в умовах цифровізації економіки(Ефективна економіка, 2023-12) Глущенко, Hlushchenko, Ольга, Olha; Іващенко, Ivashchenko, Марина, MarynaВ статті аналізується трансформація економічної поведінки під впливом діджиталізації всіх сфер господарювання та обґрунтовуються можливості використання особливостей психології поведінки суб’єктів господарювання для досягнення комерційних цілей організацій. Окрему увагу в роботі приділено особливостям економічної поведінки споживачів та ринку інтернет-покупок, зазначено поведінкові ефекти, що виникають та можливості інтернет-маркетингу направляти та підштовхувати споживача до ухвалення рішення про покупку. Доведено позитивний вплив якісної інформаційної підтримки споживачів на результати діяльності цифровізованого бізнесу. Зазначено, що ключовими стратегічними напрямками розвитку в цифровій економіці є розвиток інфраструктури, цифрової грамотності, цифрових навичок та діджиталізація різних сфер суспільства та економіки. Крім того, цифрова економіка викликає зміни у фінансовій поведінці споживачів, ділових партнерів та бізнесу, розширює глобальний обсяг операцій та можливості для бізнесу та споживачів. Виявлено, що зміни в економічній поведінці вимагають адаптації та вивчення нових підходів до взаємодії та управління в цифровому середовищі.