Навчальні видання. Навчально-науковий інститут міжнародної освіти
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2853
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ English Communication for Scientists : guidance manual for postgraduate students for practical classes and individual work of applicants for the third educational and scientific level of higher education in the specialty 011 ʺEducational, pedagogical sciencesʺ(Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Байдала, Вікторія Вікторівна; Baidala, Viktoriia ViktorivnaThe programme of the discipline "Scientific foreign language and Ukrainianlanguage communication" is compiled in accordance with the educational and scientific programme for the training of specialists of the third (educational and scientific) level of higher education, the field of knowledge 01 Education / Pedagogy, speciality 011 Educational, pedagogical sciences.Документ Медіаосвіта : методичні рекомендації до проведення семінарських і практичних занять, організації самостійної роботи здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки»(Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Ткачова, Наталія Олександрівна; Таможська, Ірина Володимирівна; Байдала, Вікторія Вікторівна; Tkachova, Nataliia Oleksandrivna; Tamozhska, Iryna Volodymyrivna; Baidala, Viktoriia ViktorivnaМетодичні рекомендації до модуля «Медіаосвіта» як складника інтегрованого навчального курсу «Основи освітньої інноватики. Медіаосвіта. Цифровізація освітньо-наукового простору» містять навчальні й дидактичні матеріали для проведення семінарських занять та організації самостійної роботи здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки. Для викладання кожної теми навчального модуля представлений практичний блок, спрямований на поглиблення знань про медіаосвіту в історичній ретроспективі, педагогічні категорії медіаосвіти, класифікацію засобів масової інформації / методів медіаосвіти, способи протидії маніпуляції, форми організації медіаосвітньої діяльності.