Навчальні видання. Навчально-науковий інститут міжнародної освіти

Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2853

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Педагогіка вищої школи. Основи наукових досліджень : навчальний посібник
    (Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Лунячек, Вадим Едуардович; Ткачова, Наталія Олександрівна; Бєляєв, Сергій Борисович; Байдала, Вікторія Вікторівна; Ткачов, Артем Сергійович; Махновський, Сергій Сергійович; Доценко, Світлана Олексіївна; Собченко, Тетяна Миколаївна; Таможська, Ірина Володимирівна; Петренко, Наталія Володимирівна; Якімова, Марина Еміївна; Luniachek, Vadym; Tkachova, Nataliia; Bieliaiev, Serhii; Baidala, Viktoriia; Tkachov, Artem; Dotsenko, Svitlana; Sobchenko, Tetyana; Tamozhska, Iryna; Petrenko, Natalia; Yakimova, Maryna; Makhnovskyi, Sergei
    У навчальному посібнику висвітлено загальні засади педагогіки вищої школи, розкрито основи наукових досліджень. Особливу увагу приділено питанням, які недостатньо відображені в існуючих підручниках і посібниках за запропонованою тематикою: забезпечення якості вищої освіти, запровадження компетентнісного підходу, управління навчанням у ЗВО, ІТ-забезпечення навчального процесу. Роз’яснено деякі положення Болонського процесу і ситуація з їх реалізацією в Україні, розглянуто елементи теорії педагогічного оцінювання тощо. Видання розраховане на здобувачів вищої освіти, викладаів вищої школи, усіх, хто цікавиться проблемами розвитку вищої освіти на сучасному етапі.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогіка вищої школи : методичні вказівки до практичних занять для аспірантів за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки»
    (Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Лунячек, Вадим Едуардович; Luniachek, Vadym Eduardovych
    Дисципліна «Педагогіка вищої школи» спрямована на ознайомлення здобувачів освіти із теоретичними основами та практичними аспектами організації освітнього процесу в закладах вищої освіти. У межах курсу здобувачі освіти вивчатимуть ключові концепції педагогіки вищої школи, сучасні методи викладання, принципи педагогічної діяльності викладачів вищих навчальних закладів та особливості взаємодії між здобувачами освіти й педагогами. Дисципліна охоплює широке коло питань, серед яких: глобалізація вищої освіти, теоретичні основи педагогічного процесу у вищій школі, педагогічні інновації, управління освітнім процесом, особливості організації самостійної роботи студентів та принципи та процедури оцінювання навчальних досягнень. Окрему увагу приділено методикам навчання та виховання вищокваліфікованих спеціалістів, розвитку критичного мислення у здобувачів освіти та інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій у освітній процес. Особливе значення надається розвитку педагогічної компетентності викладачів, формуванню їхньої педагогічної майстерності, навичок комунікації та мотивації здобувачів освіти, а також управлінню освітнім процесом. Здобувачі освіти також ознайомляться з проблемами адаптації до освітнього процесу, підтримки їхнього професійного та особистісного розвитку. Дисципліна передбачає як теоретичні заняття, так і практичні роботи, під час яких здобувачі освіти будуть аналізувати конкретні ситуації з педагогічної практики вищої школи, розв'язувати педагогічні задачі, обговорювати ефективність різних методів навчання та оцінки результатів навчання. Завершення курсу передбачає низку контрольних заходів, що дозволить здобувачам освіти систематизувати отримані знання та продемонструвати вміння застосовувати їх у професійній діяльності. Після завершення курсу здобувачі освіти матимуть змогу не тільки глибше розуміти основи педагогічної науки, а й здобути практичні навички для ефективної роботи в системі вищої освіти, орієнтуючись на сучасні тенденції розвитку освіти в Україні та за кордоном.