Навчальні видання. Навчально-науковий інститут міжнародної освіти

Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2853

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Медіаосвіта : методичні рекомендації до проведення семінарських і практичних занять, організації самостійної роботи здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки»
    (Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Ткачова, Наталія Олександрівна; Таможська, Ірина Володимирівна; Байдала, Вікторія Вікторівна; Tkachova, Nataliia Oleksandrivna; Tamozhska, Iryna Volodymyrivna; Baidala, Viktoriia Viktorivna
    Методичні рекомендації до модуля «Медіаосвіта» як складника інтегрованого навчального курсу «Основи освітньої інноватики. Медіаосвіта. Цифровізація освітньо-наукового простору» містять навчальні й дидактичні матеріали для проведення семінарських занять та організації самостійної роботи здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки. Для викладання кожної теми навчального модуля представлений практичний блок, спрямований на поглиблення знань про медіаосвіту в історичній ретроспективі, педагогічні категорії медіаосвіти, класифікацію засобів масової інформації / методів медіаосвіти, способи протидії маніпуляції, форми організації медіаосвітньої діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Історія педагогіки : методичні рекомендації до проведення семінарських і практичних занять, організації самостійної роботи здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки»
    (Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Таможська, Ірина Володимирівна; Tamozhska, Iryna Volodymyrivna
    У методичних матеріалах подається опис (мета, завдання, загальні / фахові компетентності) навчального модуля «Історія педагогіки», а також його структура та змістовне наповнення тем («Зародження педагогічної теорії в Україні», «Розвиток педагогічної думки в епоху культурного Відродження України (XVI – XVIII ст.)», «Українська освіта й педагогіка другої половини XVIII – наприкінці ХХ ст.», «Відродження національної системи виховання, освіти та педагогіки в період незалежності України», «Освіта та виховання з найдавніших часів до XVII ст.», «Шкільництво та педагогічна думка в Європі XVII – XIX ст.», «Реформаторська педагогіка зарубіжних країн (наприкінці XIX – XX ст.)). Запропоновано перелік запитань та завдання для підготовки до семінарських і практичних занять, організації самостійної роботи, список рекомендованої літератури з урахуванням сучасних вітчизняних і зарубіжних розробок.