Навчальні видання. Геолого-географічний факультет
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1119
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Перевірочні завдання з географії: Методичний посібник для учнів 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів(2014-06-13) Жемеров, О.О.; Лобода, В.І.Методичний посібник містить три варіанти завдань з географії для учнів 9 класу загальноосвітніх закладів. Учні можуть використовувати ці завдання під час підготовки до уроків і державної підсумкової атестації. Матеріали збірника можуть також використовуватися вчителями географії під час проведення поточного оцінювання, а також студентами-географами при вивченні дисципліни «Основи викладання географії».Документ Оцінка якості поверхневих вод суші: Методичний посібник для студентів-географів вищих навчальних закладів(2014-06-13) Жемеров, О.О.; Доц, В.Г.Методичний посібник містить два розділи, у першому подається характеристика основних показників якості води, у другому розробки лабораторних робіт за темами «Екологічна оцінка якості поверхневих вод суші», «Розраху-нок індексу забрудненості поверхневих вод» і практичної роботи для майбутніх учителів географії «Організація у школах екологічного моніторингу поверхневих вод».Документ Ландшафтознавчі знання у шкільній географії. Методичний посібник для студентів-географів вищих навчальних закладів(2014-06-13) Жемеров, О.О.; Дмитриков, О.О.У розробленому методичному посібнику «Ландшафтознавчі знання у шкільній географії» висвітлені поняття про ландшафти природні й антропогенні, класи, види й типи ландшафтів, стійкість ландшафтів, ландшафтний дизайн тощо; запропоновані методи формування ландшафтознавчих знань у школі.Документ Сучасні технології навчання географії України. Методичний посібник для студентів-географів вищих навчальних закладів(2014-06-13) Жемеров, О.О.; Блазун, В.М.У розробленому методичному посібнику «Сучасні технології навчання географії України» висвітлені поняття про сучасні технології навчання; дані різні визначення поняття «технологія навчання»; розглянута й стисло охарактеризована класифікація сучасних педагогічних технологій.