Наукові роботи студентів та аспірантів. Навчально-науковий інститут міжнародної освіти

Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2856

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні технології розвитку стресостійкості як чинник професійного розвитку майбутнього фахівця [Електронний ресурс]
    (Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Кривошей, Кирило Юрійович; Kryvoshei, K. Yu.
    Інтеграція інноваційних освітніх технології в навчальні програми, може стимулювати в здобувачів вищої освіти формування навичок, що необхідні для успішного подолання стресу та регуляції власного емоційного стану в несприятливих обставин. Розвиток стресостійкості та формування навичок ауторегуляції є корисними не лише в рамках освітнього процесу, адже стрес є невід’ємною частиною творчого, професійного та особистого життя. Крім того, дуже важливо, щоб ці технології використовувалися в поєднанні з комплексними системами підтримки, які враховують ширші соціальні, емоційні та середовищні чинники, що сприяють подоланню стресу здобувачів освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив стресу на здобувачів вищої освіти в умовах військового конфлікту
    (Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2024) Кривошей, Кирило Юрійович; Kryvoshei, K. Yu.
    У статті представлено результати дослідження впливу стресу на здобувачів вищої освіти, зокрема, в контексті військового конфлікту. Розкрито вплив зовнішніх факторів, які призводять до виникнення стресу у сучасній українській студентській молоді. Описано вплив військових дій в Україні на виникнення стресу у здобувачів вищої освіти, що створює нові загрози для їх ментального здоров’я та навчальної успішності. Продемонстровано виклики, з якими стикаються освітяни частково та система освіти України в цілому. Теоретично обґрунтовано проблему навчального стресу та стресу в умовах військового стану, розкрито поняття «стрес», «екзаменаційний стрес». Виявлено чинники та фактори, які викликають розвиток стресу, описано стадії розвитку стресу. Встановлено негативний вплив стресу на емоційний стан, когнітивну сферу та здатність до навчання здобувачів вищої освіти. Проаналізовані об’єктивні виклики і загрози, що спричиняють розвиток стресу серед студентів, включаючи вимоги навчального середовища, соціо-економічні проблеми, та такі фактори війни як небезпека життю та здоров’ю, вимушене переміщення, втрата близьких, руйнування інфраструктури та навчальних закладів, загальний психологічний тиск від травматичних подій тощо. Досліджується вплив війни на психо-емоційний стан студентів, включаючи розвиток високого рівня стресу, тривоги, депресивних емоцій, нав’язливих негативних думок тощо. У статті надано опис впливу наслідків стресогенних факторів на здатність засвоювати навчальний матеріал та виконувати навчальні завдання. Результати дослідження вказують на важливість впровадження програм психологічної підтримки та розвитку психологічних ресурсів студентів, які допомагатимуть ефективно керувати стресом і долати труднощі, що виникають в умовах війни. Доведено необхідність розроблення педагогічних умов, що забезпечуватимуть розвиток стресостійкості здобувачів вищої освіти. Описано особливості педагогічних умов розвитку стресостійкості здобувачів вищої освіти.