Наукові видання. Факультет МЕВтаТБ
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1149
Переглянути
Документ Туристичний імідж регіону(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2011) Парфіненко, А.Ю.; Байназаров, А.М.; Бойко, О.В.; Вишневська, О.О.; Довгаль, Г.В.; Євтушенко, О.В.; Куделко, С.М.; Любіцева, О.О.; Павлова, О.Г.; Перепелиця, А.С.; Подлепіна, П.О.; Посохов, І.С.; Прасул, Ю.І.; Сідоров, В.І.; Шаповалова, О.О.; Яковчук, О.В.У колективній монографії досліджуються проблеми формування туристичного іміджу регіону. Туристичний імідж розглядається як чинник забезпечення конкурентоспроможності території, практика товаризації унікального ціннісного послання місцевої культури і формування регіональної економіки ексклюзивності. Основну увагу зосереджено на обґрунтуванні перспектив створення туристичного іміджу Харківської області на основі теоретичних напрацювань у галузі іміджевої політики та великого міжнародного досвіду. Для науковців, викладачів, студентів, усіх, хто цікавиться проблемами розвитку туристичного бізнесу.