<B> Д 64.051.27 (Філологічні науки) </B>
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/10749
10.02.04 — германські мови
10.02.16 — перекладознавство
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Актуалізація негативних емоцій в англомовному кінодискурсі: когнітивно-комунікативний і семіотичний аспекти(2020) Крисанова, Тетяна АнатоліївнаУ дисертації досліджено когнітивно-комунікативні й лінгвосеміотичні характеристики емоцій гніву, суму, страху, відрази та розроблено моделі їх актуалізації в сучасному англомовному кінодискурсі.Документ Aктуалізація негативних емоцій в англомовному кінодискурсі: когнітивно-комунікативний і семіотичний аспекти(Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2020) Крисанова, Тетяна Анатоліївна; Krysanova, T.A.У роботі в когнітивно-дискурсивному вимірі досліджено актуалізацію негативних емоцій в англомовному художньому кінодискурсі. Обґрунтовано інтегративну методику, яка поєднує когнітивно-прагматичний із соціально-семіотичним і мультимодальним вимірами смислотворення. Емоцію в кіно визначено як емерджентний дискурсивний інтерактивний конструкт, утворений засобами вербальної, невербальної й кінематографічної семіотичних систем у результаті концептуального блендингу. Вироблено прагмасеміотичну модель комунікації в кінодискурсі, схарактеризовано вербальні, невербальні та кінематографічні профілі емоцій гніву, страху, суму й відрази. Виявлено статичні та динамічні моделі комбінування і взаємодії семіотичних ресурсів під час актуалізації негативних емоцій у кінодискурсі.Документ Англомовний дискурс ідеації: стратегії комунікативного впливу (на матеріалі інтернет-платформи TED)(2018-11-19) Кайсіна, Д.М.Дисертацію присвячено виявленню та опису ініціальних та респонсивних стратегій комунікативного впливу суб’єктів англомовного дискурсу ідеації.Документ Англомовний дискурс ідеації: стратегії комунікативного впливу (на матеріалі інтернет-платформи TED) (автореферат)(2018-10-29) Кайсіна, Д.М.Роботу присвячено лінгвокогнітивному дослідженню англомовного дискурсу ідеації та стратегій комунікативного впливу, реалізованих суб’єктами дискурсу в ідеаційних промовах