Історія бібліотек
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/61
Переглянути
267 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Історик та архівіст Віктор Барвінський і бібліотека Харківського університету(2022) Глибицька, Світлана БорисівнаУ статті йдеться про життя та діяльність репресованого історика та архівіста Віктора Олександровича Барвінського, який деякий час працював у Фундаментальній бібліотеці Імператорського Харківського університету, згодом – у Центральній науково-навчальній бібліотеці (тепер – Центральна наукова бібліотека Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна).Документ Бібліограф-математик та поет Володимир Адольфович Станішевський – незабутня постать Центральної наукової бібліотеки Харківського університету(Київ, 2021) Глибицька, Світлана БорисівнаДокумент Одна з найбільших в країні [Державна наукова бібліотека ім. В.Г. Короленка](Харків : Друкарня Вид-ва Харківського державного університету імені О.М. Горького, 1956-02-11) Сухоруков, Б.«Державна наукова бібліотека ім. В.Г. Короленка була відкрита 26 серпня 1886 року з ініціативи прогресивної частини харківської інтелігенції».Документ Вчений і бібліографія. ХІХ – середина ХХ століття : Нариси. Бібліографія бібліографії : [біобібліографічний словник](Харків : ФЛП Тарасенко В.П., 2021) Березюк, Ніна МихайлівнаДокумент Объединение и переезд учебных библиотек факультетов ХГУ [1961–1965 гг.] : Воспоминания зав. студенческим отделом(Харьков, 1965) Мушкина, Софья Константиновна"Эти библиотеки размещались по Совнаркомовской улице. Здание это было отдано 27 больнице, его нужно было срочно освобождать".Документ Бібліотечне кураторство як складова науково-практичних зв’язків між бібліотекою та вченим: сучасний стан(Харків : Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, 2019) Штан, Генадій ВалерійовичСпівробітництво бібліотек та факультетів є новим напрямком діяльності бібліотекарів.Документ Спадщина Івана Світличного у фондах Центральної наукової бібліотеки Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна(2020) Мохонько, Валентина ГригорівнаІсторія українського шістдесятництва – літературно-мистецького і суспільно-політичного відродження 1960-х рр. минулого століття, опору тоталітаризму, боротьби за права людини – нерозривно пов'язана з ім'ям Івана Олексійовича Світличного, випускника філологічного факультету Харківського університету. У статті розглядаються особливості формування унікальної бібліотеки І. О. Світличного, яка у 2005 р. була передана у дар Центральній науковій бібліотеці Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.Документ Перший бібліотекар університетської книгозбірні(2020) Боброва, Марина Іванівна; Кононенко, Ірина ІванівнаУ публікації висвітлюється історія заснування бібліотеки Імператорського Харківського університету і початок формування її книжкового фонду. Увага зосереджена на особистості першого бібліотекаря університетської книгозбірні, професора Я. Я. Белена-де-Баллю (1753–1815) та його діяльності. Наведено список книг з автографами Белена-де-Баллю, які і дотепер зберігаються у фонді книжкових пам’яток Центральної наукової бібліотеки Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна.Документ Коли бібліотека стає територією натхнення(2020) Байрамова, Карина Іванівна; Малиновська, Валентина МихайлівнаУ публікації на прикладі Центральної наукової бібліотеки ХНУ імені В. Н. Каразіна розглядаються особливості культурно- просвітницької роботи сучасної бібліотеки в умовах закладу вищої освіти. Висвітлюються основні напрями цієї діяльності, зокрема організація різноманітних виставок, шляхи адаптації бібліотеки до реалій інформаційного суспільства.Документ Школярі ХХІ століття у бібліотеці Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна(2020) Журавльова, Ольга СергіївнаУ публікації висвітлюється досвід проведення пізнавально-оглядових екскурсій, які влаштовує бібліотека Каразінського університету для учнів середніх навчальних закладів Харкова, Харківської області та інших міст України. Розкрито можливості наукової бібліотеки як інформаційно-освітнього центру, що допомагає учням під час навчання та створення шкільних дослідницьких проєктів.