Навчальні видання. Навчально-науковий інститут комп’ютерної фізики та енергетики
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Робоча програма навчальної дисципліни «Цивільний захист»(Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012) Адаменко, М.І.; Квітковський, Ю.В.Завдання дисципліни: засвоєння студентами новітніх теорій, методів і технологій з прогнозування НС, побудови моделей їхнього розвитку, визначення рівня ризику та обґрунтування комплексу заходів, спрямованих на відвернення НС, захисту персоналу, населення, матеріальних та культурних цінностей в умовах НС, локалізації та ліквідації їхніх наслідків.Документ Цивільний захист : методичні вказівки до самостійної роботи студентів(Физико-энергетический факультет Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина., 2012) б/аНавчальна дисципліна «Цивільний захист» є нормативною дисципліною, що включається в навчальні плани як самостійна дисципліна обов’язкового вибору. Вона зберігає свою самостійність за будь-якої організаційної структури вищого навчального закладу. Обсяг навчального часу для вивчення дисципліни «Цивільний захист» визначений державними вимогами (спільний наказ Міністерства освіти і науки України, Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи та Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 21.10.2010 року, № 969/922/216 «Про організацію та вдосконалення навчання з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності та цивільного захисту у вищих навчальних закладах України») і складає 36 академічних годин (1,0 кредит EСTS), з яких 18 годин відведено на аудиторні заняття, 18 годин – самостійна робота студентів. У процесі опанування навчальним матеріалом студенти виконують розрахунково-графічну роботу. Форма підсумкового контролю знань – диференційований залік.Документ Програма нормативної навчальної дисципліни «Цивільний захист» підготовки спеціаліст, магістр(Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012-09) Бєйлін, М.В.; Квітковський, Ю.В.Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни “Цивільний захист” складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки спеціалістів (магістрів) напряму. Предметом вивчення навчальної дисципліни є основи забезпечення безпечних умов існування людини при виникненні аварії та надзвичайної ситуації. Міждисциплінарні зв’язки: «Основи охорони праці», «Основи екології», «Безпека життєдіяльності». Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: 1. Введення у дисципліну. Організація цивільного захисту. Нормативна та законодавча база. 2. Небезпечні та уражаючі фактори надзвичайних ситуацій.Документ Перелік рекомендованої літератури до вивчення дисципліни «Цивільний захист»(Фізико-енергетичний факультет Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, 2012-09) б/аДокумент Анотація дисципліни «Цивільний захист» (для студентів технічного профілю)(Фізико-енергетичний факультет Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, 2012-09) б/аНавчальна дисципліна «Цивільний захист» є нормативною дисципліною, що включається в навчальні плани як самостійна дисципліна обов’язкового вибору. Вона зберігає свою самостійність за будь-якої організаційної структури вищого навчального закладу. Обсяг навчального часу для вивчення дисципліни «Цивільний захист» визначений державними вимогами (спільний наказ Міністерства освіти і науки України, Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи та Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 21.10.2010 року, № 969/922/216 «Про організацію та вдосконалення навчання з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності та цивільного захисту у вищих навчальних закладах України») і складає 36 академічних годин (1,0 кредит EСTS), з яких 18 годин відведено на аудиторні заняття, 18 годин – самостійна робота студентів. У процесі опанування навчальним матеріалом студенти виконують розрахунково-графічну роботу. Форма підсумкового контролю знань – диференційований залік.Документ Програма нормативної навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності» підготовки бакалавра напряму 6.070203 Прикладна фізика(Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012) Адаменко, М.І.; Доронін, Є.В.; Квітковський, Ю.В.Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни “Безпека життєдіяльності” складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалавра напряму 6.070203 Прикладна фізика. Предметом вивчення навчальної дисципліни є процеси захисту здоров’я та працездатності людини в робочому середовищі. Міждисциплінарні зв’язки: основи екології, основи охорони праці. Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: 1. Класифікація небезпек 2. Безпека життєдіяльності в надзвичайних ситуаціях.Документ Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Безпека життєдіяльності» (для студентів 3 курсу денної форми навчання напряму підготовки 6.070203 ”Прикладна фізика”)(Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012) Адаменко, М.І.; Доронін, Є.В.; Квітковський, Ю.В.Навчальна дисципліна «Безпека життєдіяльності» є нормативною дисципліною, що включається в навчальні плани як самостійна дисципліна обов’язкового вибору. Вона зберігає свою самостійність за будь-якої організаційної структури вищого навчального закладу. Обсяг навчального часу для вивчення дисципліни «Безпека життєдіяльності» визначений державними вимогами (спільний наказ Міністерства освіти і науки України, Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи та Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 21.10.2010 року, № 969/922/216 «Про організацію та вдосконалення навчання з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності та цивільного захисту у вищих навчальних закладах України») і складає 72 академічних години (2,0 кредити EСTS), з яких 32 годин відведено на аудиторні заняття, 40 годин – самостійна робота студентів. У процесі опанування навчальним матеріалом студенти виконують розрахунково-графічну роботу. Форма підсумкового контролю знань – диференційований залік.Документ Загальні принципи надання першої долікарської допомоги постраждалим : методична розробка для проведення практичного заняття(Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012) Адаменко, М.І.Мета роботи – засвоїти практичні методи надання першої допомоги потерпілим.Документ Аналіз ризику виникнення небезпеки : методична розробка для проведення практичного заняття(Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012) Адаменко, М.І.Мета роботи – ознайомитися з методикою проведення аналізу ризику виникнення небезпек.Документ Працездатність людини : методична розробка для проведення практичного заняття(Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012) Адаменко, М.І.Мета роботи – ознайомитися з поняттям працездатність людини, навчитися визначати рівень власної працездатності.Документ Ергономічна оцінка робочого місця : методична розробка для проведення практичного заняття(Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012) Адаменко, М.І.Мета роботи – ознайомитися з принципами і методами ергономічної оцінки робочого місця.Документ Стани втоми і стресу : методична розробка для проведення практичного заняття(Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012) Адаменко, М.І.Мета роботи – вивчити найбільш розповсюджені методи оцінки станів втоми і стресу людини, що виникають у процесі діяльності.Документ Вплив факторів соціального середовища на людину : методична розробка для проведення практичного заняття(Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012) Адаменко, М.І.Мета роботи – навчитися оцінювати вплив колективу як соціального мікросередовища на людину, ознайомитися з методиками визначення соціально-психологічного клімату в колективі й рівня комунікабельності його членів.Документ Здоров'я і механізми його підтримки : методична розробка для проведення практичного заняття(Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012) Адаменко, М.І.Мета роботи – вивчити поняття здоров’я, імунітет, основні механізми підтримки здоров’я, за допомогою тестових методик дати суб'єктивну оцінку свого здоров'я та імунітету.Документ Психічні властивості і процеси особистості : методична розробка для проведення практичного заняття(Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012) Адаменко, М.І.Мета роботи – одержати загальне уявлення про психічні процеси і властивості особистості та їхній вплив на життєдіяльність людини, а також вивчити найбільш розповсюджені методи, які використовуються для їхньої оцінки.Документ Документ Анотація дисципліни «Безпека життєдіяльності» (для студентів технічного профілю)(Кафедра БЖД. Фізико-енергетичний факультет Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, 2012-09) б/аНавчальна дисципліна «Безпека життєдіяльності» є нормативною дисципліною, що включається в навчальні плани як самостійна дисципліна обов’язкового вибору. Вона зберігає свою самостійність за будь-якої організаційної структури вищого навчального закладу.Документ Чрезвычайные ситуации техногенного характера(Кафедра БЖД. Физико-энергетический факультет Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина, 2012) б/аДокумент Транспортування постраждалих : практичне заняття(Кафедра БЖД. Фізико-енергетичний факультет Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, 2012) б/а