Факультет іноземних мов

Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/32

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 110
  • Ескіз
    Документ
    English Grammar Exercises : навчально-методичний посібник для студентів 2 курсу факультету міжнародних економічних відносин та туристичного бізнесу першого (бакалаврського) рівня, які навчаються за напрямами підготовки «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії», «Міжнародні економічні відносини»
    (Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2024) Давиденко , Інна Володимирівна; Davydenko, Inna Volodymyrivna
    Навчально-методичний посібник з граматики англійської мови ENGLISH GRAMMAR EXERCISES розроблено для студентів 2 курсу, які вивчають англійську мову як першу іноземну. Граматичні теми та структура посібника повністю відповідають робочій програмі з англійської мови (аспект: General English). Посібник складається з наступних граматичних тем: PASSIVE VOICE, INFINITIVE, GERUND, COMPLEX OBJECT, COMPLEX SUBJECT, PARTICIPLE, CONDITIONALS, I WISH, IF ONLY, AS IF / AS THOUGH. Запропоновані вправи мають сприяти розвитку практичних усних та письмових навичок володіння англійською мовою як першою іноземною.
  • Ескіз
    Документ
    Multimodality and transmediality: interdisciplinary studies : second international conference (19–20 april 2024, Kharkiv, Ukraine) : book abstracts [Electronic recourse]
    (Kharkiv : V.N. Karazin Kharkiv National University, 2024) Shevchenko, Iryna; Krysanova, Tetiana; Meleschenko, Olga; Radchenko, Olena; Deviatova, Yelyzaveta; Шевченко, Ірина Семенівна; Крисанова, Тетяна; Мелещенко, Ольга; Радченко, Олена; Дев’ятова, Ліза
    This collection includes abstracts of reports devoted to interdisciplinary studies of multimodality, transmediality, and social semiosis. Conference contributors discussed the interaction of verbal (oral and written) and non-verbal (visual, auditory, olfactory, etc.) means involved in the construction of meanings transmitted in non-digital and digital formats and used in various spheres of social interaction. The authors are responsible for the content and reliability of the facts presented. All papers are checked for plagiarism using the StrikePlagiarism.com system. For scholars, teachers, graduate students, and undergraduates.
  • Ескіз
    Документ
    Іноземні мови у світовому економіко-правовому просторі. Вип. XI : електронний збірник студентських наукових статей [Електронний ресурс]
    (Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2024) Шевченко, Ірина Семенівна
    У збірнику вміщено наукові статті студентів, які досліджують актуальні проблеми міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин, туристичного бізнесу, реклами, PR і міжнародного права на матеріалі іншомовних публікацій. Для магістрантів і аспірантів.
  • Ескіз
    Документ
    Практика перекладу французької мови. Соціально-політичний аспект : навчальний посібник
    (Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2024) Сатановська, Ганна Сергіївна; Бєлявська, Марія Юріївна; Satanovska , H.; Bieliavska , M.
    Посібник призначений для аудиторної та самостійної роботи студентів 2–5 курсів факультету іноземних мов. Посібник знайомить студентів із базовими поняттями соціально-політичної системи Франції та діяльності європейських і всесвітніх організацій, пропонує вправи для усного та письмового перекладу інформації соціально-політичного характеру. Структура посібника дозволяє використовувати його як для аудиторної, так і для самостійної підготовки студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Теорія міжкультурної комунікації : конспект лекцій
    (Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2022) Ребрій, Олександр Володимирович
    Курс лекцій «Теорія міжкультурної комунікації» належить до вибіркових дисциплін циклу професійної (фахової) підготовки здобувачів вищої освіти магістерського рівня. Курс складається з девʼяти тем, що охоплюють актуальну проблематику теорії міжкультурної комунікації, її історії та перспектив розвитку. Здобувачі вищої освіти знайдуть відповіді на питання про особливості міжкультурної комунікації, шляхи подолання комунікативної невпевненості та комунікативних барʼєрів, форми поведінки в різних ситуаціях спілкування з носіями інших мов та представниками інших культур.
  • Ескіз
    Документ
    Zielgerichtetes Lesen: Mетодичні рекомендації
    (Х.: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2019) Шумська, О.М.; Шумський, Л.М.
    Добірка текстів німецькою мовою для читання і перекладу з контрольними завданнями, які спрямовані на активізацію розумового пізнавального механізму: увага, пам'ять, візуальне, просторове, мовне сприйняття. Призначені для програми навчального комплексу для аспірантів і спеціалістів, які вивчають німецьку мову за фахом, для ділового спілкування, факультативно і самостійно з метою оволодіння стратегіями роботи з інформацією наукового характеру, з глибоким зануренням в зміст, побіжно, методом перегляду, вибору тез для реферування або аргументів для дискусії.
  • Ескіз
    Документ
    Читаємо тексти за фахом : навчально-методичний посібник для студентів біологічного та медичного факультетів
    (Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2019) Бражникова, Т.Ю.; Гончаренко, О.В.; Руднєва, І.С.
    Навчально-методичне видання з французької мови призначається для студентів старших курсів медичного та біологічного факультетів, які продовжують вивчати французьку мову в університеті. Посібник включає тексти та довідковий матеріал про розвиток медицини як науки, допомагає ознайомитися з історією дослідження способів лікування хвороб людини з давніх часів і спрямований на закріплення термінологічної лексики та поглиблення знань з французької мови. Матеріали посібника можуть бути використані як для практичної роботи на аудиторних заняттях, так і для самостійної роботи.
  • Ескіз
    Документ
    Німецька мова для біологів та медиків: навчально-методичний посібник. Частина II
    (Харків: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2018) Гусєва, П.Т.; Бугай, О.М.; Мазур, Л.О.
    Навчальне видання призначається для студентів ІІ курсу біологічного та медичного факультетів та є продовженням першої частини даного посібника. Мета посібника – допомога у володінні фаховою лексикою і граматикою, у розвитку навичок монологічного та діалогічного мовлення за певною темою. Навчальні матеріали можна використовувати як для аудиторної, так і для самостійної роботи, зокрема у дистанційному навчанні.
  • Ескіз
    Документ
    Lerneraktivierung als eines der wichtigsten Prinzipien des modernen DaF-Unterrichts.
    (ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2016) Сотникова, С.І.; Sotnykova, S.I.
    Тези доповідей Сьомого міжнародного наукового форуму "Сучасна іноземна філологія: дослідницький потенціал".