Факультет іноземних мов

Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/32

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Analytical Reading : навчально-методичний посібник для здобувачів вищої освіти 2-го курсу факультету іноземних мов
    (Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2024) Лобова, Оксана Костянтинівна; Набокова, Ірина Юріївна; Решетняк, Євгенія Сергіївна; Lobova, Oksana; Nabokova, Iryna; Reshetniak, Yevheniia
    Посібник призначений для студентів 2 курсу англійського відділення факультету іноземних мов. Мета посібника полягає в ознайомленні студентів зі зразками класичної англомовної літератури, в розвитку та удосконаленні навичок аналітичного читання. У посібнику представлені вправи лексичного, граматичного та аналітичного спрямування, що мають допомогти студентам розвинути іншомовну компетенцію та набути достатній лексичний запас за темами аналітичного читання, а також за темами граматики («Умовний стан», «Артикль»). Вправи передбачають поглиблену роботу студентів як на заняттях, так і під час самостійного опрацювання матеріалу.
  • Ескіз
    Документ
    Тестова методика навчання читанню
    (Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2011) Птушка, А.С.
    Ця стаття присвячена дослідженню тестовій методиці навчання читанню. У статті докладно розглянуто терміни «читання» та «тест». Проаналізовано тестову методику навчання читанню. Виявлено особливості використання тестового контролю, найпопулярніші різновидності тестів та ефективність цих тестів. Данная статья посвящена исследованию тестовой методики обучения чтению. В статье подробно рассмотрены термины «чтение» и «тест». Проанализирована тестовая методика обучения чтению. Выявлены особенности использования тестового контроля, самые популярные разновидности тестов и эффективность этих тестов. This article is devoted to the research of test method of teaching reading. The article examined in detail the terms "reading" and "test". Test method of teaching reading is analysed. The features of the use of test control, the most popular varieties of tests and the efficiency of these tests are exposed.