Навчально-науковий інститут комп’ютерної фізики та енергетики (Фізико-енергетичний факультет)

Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/48

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 19
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма навчальної дисципліни «Цивільний захист»
    (Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012) Адаменко, М.І.; Квітковський, Ю.В.
    Завдання дисципліни: засвоєння студентами новітніх теорій, методів і технологій з прогнозування НС, побудови моделей їхнього розвитку, визначення рівня ризику та обґрунтування комплексу заходів, спрямованих на відвернення НС, захисту персоналу, населення, матеріальних та культурних цінностей в умовах НС, локалізації та ліквідації їхніх наслідків.
  • Ескіз
    Документ
    Програма нормативної навчальної дисципліни «Цивільний захист» підготовки спеціаліст, магістр
    (Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012-09) Бєйлін, М.В.; Квітковський, Ю.В.
    Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни “Цивільний захист” складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки спеціалістів (магістрів) напряму. Предметом вивчення навчальної дисципліни є основи забезпечення безпечних умов існування людини при виникненні аварії та надзвичайної ситуації. Міждисциплінарні зв’язки: «Основи охорони праці», «Основи екології», «Безпека життєдіяльності». Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: 1. Введення у дисципліну. Організація цивільного захисту. Нормативна та законодавча база. 2. Небезпечні та уражаючі фактори надзвичайних ситуацій.
  • Ескіз
    Документ
    Програма нормативної навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності» підготовки бакалавра напряму 6.070203 Прикладна фізика
    (Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012) Адаменко, М.І.; Доронін, Є.В.; Квітковський, Ю.В.
    Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни “Безпека життєдіяльності” складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалавра напряму 6.070203 Прикладна фізика. Предметом вивчення навчальної дисципліни є процеси захисту здоров’я та працездатності людини в робочому середовищі. Міждисциплінарні зв’язки: основи екології, основи охорони праці. Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: 1. Класифікація небезпек 2. Безпека життєдіяльності в надзвичайних ситуаціях.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Безпека життєдіяльності» (для студентів 3 курсу денної форми навчання напряму підготовки 6.070203 ”Прикладна фізика”)
    (Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012) Адаменко, М.І.; Доронін, Є.В.; Квітковський, Ю.В.
    Навчальна дисципліна «Безпека життєдіяльності» є нормативною дисципліною, що включається в навчальні плани як самостійна дисципліна обов’язкового вибору. Вона зберігає свою самостійність за будь-якої організаційної структури вищого навчального закладу. Обсяг навчального часу для вивчення дисципліни «Безпека життєдіяльності» визначений державними вимогами (спільний наказ Міністерства освіти і науки України, Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи та Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 21.10.2010 року, № 969/922/216 «Про організацію та вдосконалення навчання з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності та цивільного захисту у вищих навчальних закладах України») і складає 72 академічних години (2,0 кредити EСTS), з яких 32 годин відведено на аудиторні заняття, 40 годин – самостійна робота студентів. У процесі опанування навчальним матеріалом студенти виконують розрахунково-графічну роботу. Форма підсумкового контролю знань – диференційований залік.
  • Документ
    Лекція №1 : Загальні відомості про навчальну дисципліну «Цивільний захист»
    (Х. : ХНУ, 2012-09) Квітковський, Ю.В.
    Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України, Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи та Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 21.10.2010 року, № 969/922/216 «Про організацію та вдосконалення навчання з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності та цивільного захисту у вищих навчальних закладах України», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 9 листопада 2010 р. за N 1057/18352 у вищих навчальних закладах України введено навчальну дисципліну «Цивільний захист». Дисципліни введено для всіх спеціальностей і напрямів підготовки за освітньо-кваліфікаційними рівнями "спеціаліст" та "магістр". [1] Наведений наказ підтверджує зростання важливості вивчення дисциплін відповідного напрямку для сучасного суспільства.
  • Ескіз
    Документ
    Аварії та надзвичайні ситуації. Потенційно-небезпечні об’єкти та плани локалізації надзвичайних ситуацій : Методична розробка для проведення семінарського заняття
    (Х. : ХНУ, 2012-09) Квітковський, Ю.В.
    Цілі заняття: 1. Навчальна – закріплення знань студентів щодо викладеного теоретичного матеріалу, напрацювання вмінь оцінювати ефективність при обґрунтуванні заходів щодо удосконалення заходів безпеки. 2. Розвиваюча – роз’яснення студентам ролі і місця підрозділів МНС України в забезпеченні безпеки населення та територій під час виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру. Надати навички використання нормативної і науково–технічної літератури. 3. Виховна – становлення державного підходу до навчання, формування високих моральних якостей студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Терміни та визначення. Система спостереження та оповіщення : Методична розробка для проведення семінарського заняття
    (Х. : ХНУ, 2012-09) Квітковський, Ю.В.
    Цілі заняття: 1. Навчальна – закріплення знань студентів щодо викладеного теоретичного матеріалу, напрацювання вмінь оцінювати ефективність при обґрунтуванні заходів щодо удосконалення заходів безпеки. 2. Розвиваюча – роз’яснення студентам ролі і місця підрозділів МНС України в забезпеченні безпеки населення та територій під час виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру. Надати навички використання нормативної і науково–технічної літератури. 3. Виховна – становлення державного підходу до навчання, формування високих моральних якостей студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Плани проведення занять з дисципліни «Цивільний захист»
    (Х. : ХНУ, 2012-09) Квітковський, Ю.В.
  • Ескіз
    Документ
    Уражаючі фактори техногенних надзвичайних ситуацій : Методична розробка для проведення практичного заняття
    (Х. : ХНУ, 2012-09) Квітковський, Ю.В.
    Цілі заняття: 1. Навчальна – ознайомлення студентів з основними уражаючими факторами техногенних надзвичайних ситуацій. 2. Розвиваюча – роз’яснення студентам методики розрахунку параметрів уражаючих факторів техногенних надзвичайних ситуацій 3. Виховна – становлення державного підходу до навчання, формування високих моральних якостей студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення параметрів безпечної евакуації людей з будівель. Видача завдання на розрахунково-графічну роботу : Методична розробка для проведення практичного заняття
    (Х. : ХНУ, 2012-09) Квітковський, Ю.В.
    Цілі заняття: 1. Навчальна – ознайомлення студентів з поняттям про шляхи евакуації, з елементами евакуаційних шляхів та правилами їх улаштування, видати індивідуальні завдання на виконання розрахунково-графічної роботи. 2. Розвиваюча – роз’яснення студентам методики розрахунку необхідного часу евакуації людей з приміщення під час пожежі, порядку користування відповідними нормативними документами щодо улаштування шляхів евакуації 3. Виховна – становлення державного підходу до навчання, формування високих моральних якостей студентів.