Філософський факультет

Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/51

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Методика розвитку рухових умінь і навичок в учнів старшої школи у процесі занять легкою атлетикою
    (2016) Абдел-Басет Салех Ях’я Ал-Равашдех
    Дисертація присвячена проблемі розробки й обґрунтування методики розвитку умінь і навичок з базових рухових дій у легкій атлетиці старшокласників. Мета роботи – розробити і обґрунтувати методику розвитку рухових умінь і навичок школярів старших класів на заняттях з легкої атлетики із застосуванням міжпредметних зв’язків та інформаційних технологій. В дослідженні брали участь 2 групи школярів: контрольна (n = 22 – дівчата, n= 34 – юнаки) і експериментальна (n = 21 – дівчата, n = 34 – юнаки). Розроблено методику розвитку рухових умінь і навичок школярів старших класів на заняттях з легкої атлетики, яка ґрунтується на використанні міжпредметних зв’язків природничих і гуманітарних наук та інформаційних технологій, що містять анімаційні ілюстрації для розкриття основних аспектів техніки легкоатлетичних рухів; визначено позитивний вплив застосування методики розвитку рухових умінь і навичок з використанням міжпредметних зв’язків та інформаційних технологій на рівень рухової підготовленості і рівень теоретичної підготовки з фізичного виховання школярів старших класів. Застосування розробленої методики навчання рухових дій на заняттях з легкої атлетики школярів старших класів сприяє підвищенню показників рухової підготовленості за результатами виконання основних тестів в бігу, стрибках, метаннях; за результатами експертної оцінки техніки бігу, стрибків і метань, а також рівня теоретичних знань.
  • Ескіз
    Документ
    Партиципаторні практики інформаційної епохи: „Мережа vs держава?”
    (Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна, 2012) Вінникова, Н.А.
    Впровадження інформаційних технологій у традиційні моделі взаємодії у сфері політики створило умови для появи нових форм політичної участі. Водночас оцінки впливу Інтернету на політичні процеси є неоднозначними, а наслідки – суперечливими. Стаття присвячена аналізу ролі Інтернет-мережі як механізму трансформацій політичної участі. Розглянуто теоретичні й практичні аспекти застосування Інтернет-технологій як інструменту політичного активізму
  • Ескіз
    Документ
    Партиципаторні практики інформаційної епохи: „мережа vs держава?”
    (Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна, 2012) Вінникова, Н.А.; Vinnykova, N.
    Впровадження інформаційних технологій у традиційні моделі взаємодії у сфері політики створило умови для появи нових форм політичної участі.Водночас оцінки впливу Інтернету на політичні процеси є неоднозначними, а наслідки – суперечливими. Стаття присвячена аналізу ролі Інтернет-мережі як механізму трансформацій політичної участі. Розглянуто теоретичні й практичні аспекти застосування Інтернет-технологій як інструменту політичного активізму. Application of information technologies in traditional interactive models in political field has created conditions for arise of new political participatory forms. In the same time there is no consensus about what kind of effect internet makes on political process and outcomes of this are contradictory.The article examines the role of Іnternet as a mechanism of political participatory transformation. Theoretical and practical aspects of implementation the internet-technologies as a political activism tool are reviewed.
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційні технології у процесі творення політичних рішень
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2011) Вінникова, Н.А.; Vinnykova, N.
    Провідними тенденціями глобалізації світового розвитку є комплексна зміна характеру комунікацій з одночасним розмиванням державно-центричної системи міжнародних відносин, що суттєво впливає на функціонування соціополітичного простору. У зв’язку з цим особливої актуальності набуває питання щодо підвищення ефективності політичного управління. У статті представлено дослідження впливу новітніх технологій на процес прийняття і реалізації політичних рішень. Увагу приділено моделям і механізмам інформатизації урядування як чинника ефективності розробки та імплементації політичних рішень. The leading tendencies of world globalization are complex changes of communications’ format and erosion of state-center system of international relations, that makes essential influence on sociopolitical field functioning. According to this the improvement of political governing becomes particular actual. The article examines the affect of new technologies on decision-making process. The research focuses on models and mechanisms of government informatisation as efficiency factor of political decision- making and implementing.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив інформаційних технологій на навчання студентів класичного університету
    (Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2011) Гончаренко, М.С.; Кучук, Н.Г.
    Використання комп’ютерних технологій у процесі навчання, є нагальна потреба сучасної освіти. Залучення студентів до навчання із застосуванням інформаційних технологій засвідчило підвищення якості засвоєння ними навчального матеріалу, настрою і бажання надалі із задоволенням вивчати предмет та виконувати різноманітні завдання. Інформатизація навчального процесу істотно вплинула на процес одержання знань. Использование компьютерных технологий в процессе обучения является неотъемлемой частью современного образования. Привлечение студентов к обучению с применением информационных технологий, показало повышение качества усвоения ими учебного материала, желание в дальнейшем с удовольствием изучать предмет и выполнять различные задания. Using computer technology in education is an integral part of modern education. Engaging students in learning using information technology, showed an increase in mastery of their teaching material, the desire to further eхplore the subject with pleasure and to perform various tasks. Informatization of the educational process significantly influenced the process of knowledge acquisition.
  • Ескіз
    Документ
    Роль інформаційних технологій в організації процесу навчання студентів ВНЗ з англійської мови
    (Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2011) Котова, А.В.
    У статті висвітлена роль мережі Інтернет в організації навчального процесу студентів ВНЗ з англійської мови. Розкрито переваги інформаційних технологій в освітньому процесі. Показано деякі особливості електроних посібників та курсів з англійської мови. Проаналізовано роль інформаційних технологій в організації самостійної роботи студентів. В статье раскрыта роль сети Интернет в организации учебного процесса студентов ВУЗов по английскому языку. Представлены преимущества информационных технологий в процессе обучения. Раскрыты некоторые особенности электронных пособий и курсов по английскому языку. Проанализирована роль информационных технологий в организации самостоятельной работы студентов. The role of the Internet in the organization of students’ training in higher educational establishments is given. Some advantages of information technologies in educational process are elucidated. Some peculiarities of ecourses and e-manuals are presented. The role of information technologies in students’ independent work organization is analyzed.