Факультет міжнародних економічних відносин та туристичного бізнесу
Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/39
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Економіка туристичного підприємства : методичні рекомендації до вивчення дисципліни (для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 242 «Туризм і рекреація»)(Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2023) Гапоненко, Ганна Ігорівна; Євтушенко, Олена Віталіївна; Gaponenko, Anna I.; Yevtushenko, Olena V.Видання містить програму навчальної дисципліни, методичні матеріали до практичних занять, організаційно-методичні рекомендації до самостійної роботи студентів та проведення контролю знань, теоретичні питання для підготовки до підсумкового контролю. Методичні рекомендації розроблені для студентів спеціальності 242 «Туризм і рекреація».Документ Економіка туристичного підприємства : методичні рекомендації до вивчення дисципліни (для студентів спеціальності 242 «Туризм і рекреація»)(Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2023) Гапоненко, Ганна Ігорівна; Євтушенко, Олена Віталіївна«Економіка туристичного підприємства» є обов’язковою освітньою компонентною у підготовці бакалаврів за спеціальністю 242 «Туризм і рекреація». Мета вивчення дисципліни полягає у набутті знань, умінь, навичок, ціннісних установок та компетенцій у галузі економіки туризму, економічної діяльності підприємств туріндустрії, організації підприємницької діяльності у туризмі, прийнятті економічних рішень у ринкових умовах у сфері туризму, що дозволяють студентам вести професійну діяльність у сфері туризму та правильно розуміти та використовувати економічні закони, що діють на туристичному ринку. Видання містить програму навчальної дисципліни, методичні матеріали до практичних занять, організаційно-методичні рекомендації до самостійної роботи студентів та проведення контролю знань, теоретичні питання для підготовки до підсумкового контролю. Методичні рекомендації розроблені для студентів спеціальності 242 «Туризм і рекреація».