Навчально-науковий інститут міжнародної освіти
Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2852
Переглянути
Документ Система вправ для формування професійно-комунікативної компетентності іноземних студентів медичних спеціальностей ЗВО(Полтава : Полтавський національний педедагогічний університет імені В.Г. Короленка, 2021-12-13) Таможська, Ірина Володимирівна; Tamozhska, Iryna VolodymyrivnaРозкрито важливий аспект професійної діяльності майбутніх фахівців медичної галузі – комунікацію, що є інструментом діагностики та вирішення морфолого-анатомічних, психологічних, терапевтичних, вузькоспеціальних завдань, у процесі якої фахівець послуговується термінологічною та професіонально орієнтованою комунікацією (комунікація лікаря з пацієнтом та його родиною, із медичними працівниками). Розглянуто суть поняття «вправа». Акцентовано увагу на методичній ефективності репрезентованої системи вправ для формування професійно-комунікативної компетентності іноземних студентів медичних спеціальностей ЗВО на заняттях з української мови за професійним спрямуванням, дидактичний матеріал яких відповідає навчальній меті та виховним завданням. Зазначено, що кожна вправа має чітку структуру: 1) мета – формування умінь ділового спілкування в майбутніх фахівців медичної галузі (побудова аргументації, засвоєння прийомів та правил аргументованого дискурсу, ефективне ведення раціональних дискусій, чітке формулювання відповіді на запитання, ефективна взаємодія, колективне прийняття рішень, генерування ідей, моделювання професійної діяльності для пошуку найбільш конструктивних її моделей); 2) завдання, що спрямовані на продукування власних мовних і мовленнєвих зразків; 3) рекомендації та схеми до виконання завдання; 3) матеріали, що відтворюють предметний та соціальний контексти професійної діяльності, сприяють розвитку різних видів мовленнєвої діяльності (слухання, говоріння, читання, письмо).