Навчально-науковий інститут міжнародної освіти
Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2852
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Самостійна робота здобувачів третього рівня вищої освіти під час вивчення теми "Генеза педагогічної компаративістик: глобальний контекст" з історії педагогіки та педагогічної компаративістики(Київ : Видавництво «Людмила», 2024) Таможська , Ірина Володимирівна; Tamozhska, Iryna VolodymyrivnaПрофесійно-педагогічна діяльність викладача ЗВО є важливою складовою якісної освіти майбутніх фахівців. Однією з умов такої діяльності є проєктування завдань для формування в здобувачів освіти загальноосвітньої / фахової компетентності. Ефективність самостійної роботи здобувачів третього рівня вищої освіти (спеціальність: 011 Освітні, педагогічні науки; галузь знань: 01 Освіта / Педагогіка) з дисципліни «Історія педагогіки та педагогічна компаративістика» залежить від системи завдань, які розроблені нами відповідно до навчальної мети й відтворюють предметний / науковий контекст професійної діяльності, спонукають до наукового дослідження. Подаємо приклад завдань до теми «Генеза педагогічної компаративістики: глобальний контекст» з дисципліни «Історія педагогіки та педагогічна компаративістика».