Факультет психології

Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/44

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Явище булінгу як деструктивний феномен у середовищі середньої школи
    (2014-07-04) Абсалямова, К.З.; Луценко, О.Л.
    Метою статті є дослідження проявів соціальних та особистісних особливостей учасників булінгу (цькування) в середовищі середньої школи. Вибірка: 97 учнів 5-7 класів загальноосвітньої школи та їхні класні керівники. Методи: анкети щодо проявів булінгу для дітей та класних керівників, метод соціометрії, тест «Драматичний трикутник», Адаптований модифікований особистісний опитувальник Р. Кеттела для дітей, проективна методика «Малюнок неіснуючої тварини». Знайдені та пояснені зв’язки проявів булінгу з соціометричними показниками, соціальними ролями, властивостями особистісними.
  • Документ
    Особистісні якості дітей старшого шкільного віку, що схильні до булінгу
    (2014-07-04) Абсалямова, К.З.; Луценко, О.Л.
    Метою даної роботи є дослідження особистісних аспектів булінгу в середовищі старшої школи. Вибірку дослідження склали 92 учні 8-11 класів загальноосвітньої школи та їхні класні керівники. Були використані наступні методи: авторська анкета для виявлення схильності до булінгу для дітей та їх класних керівників, психодіагностичні методики «Патохарактерологічний діагностичний опитувальник» А. Є. Личко, авторський «Тест примативності» O. Л. Луценко - K. З. Абсалямової, методика дослідження агресивності людини «Тест руки» Е. Вагнера у модифікації С.Д. Максименка. Знайдені кореляційні зв’язки схильності до булінгу з примативністю, акцентуаціями характеру, демонстративністю, агресивністю та комунікативністю.
  • Документ
    Булінг у середовищі молодшої школи – соціально-психологічні й особистісні аспекти
    (2014-07-04) Абсалямова, К.З.; Луценко, О.Л.
    Метою даної роботи є дослідження соціально-психологічних та особистісних аспектів булінгу в середовищі молодшої школи. Вибірку дослідження склали 100 учнів 2-4 класів та їхні класні керівники. Були використані метод експериментальних задач на заздрість, метод соціометрії, авторська анкета для виявлення основних видів цькування (фізичного, вербального, морального), психодіагностичні методики «Драматичний трикутник» та «Кактус» для виявлення соціальних ролей, рис агресивності, тривожності і демонстративності. Знайдені кореляційні зв’язки схильності до булінгу з заздрістю, негативним емоційним соціальним статусом, роллю «агресора» та «жертви», демонстративністю та тривожністю.