Факультет психології

Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/44

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Актуальність формування естетичної культури студентів
    (2010) Нечепоренко М.В.
    В статті розглянуто роль і значення загальної естетичної культури студента, науково обґрунтовано систему педагогічних умов, що забезпечує необхідний рівень загальної естетичної культури студента класичного університету. Питання професійної підготовки студента розглядається з погляду пошуку можливості узгодження і гармонізації поведінки з довкіллям як шлях до злагоди.
  • Ескіз
    Документ
    Емоційно-вольова культура студента
    (друкарня № 18 ПЗ., 2011) Нечепоренко М.В.
    В монографії розглянуто роль і значення загальної емоційно-вольової культури особистості студента з погляду підготовки його до майбутньої професійної діяльності. В книзі подано обґрунтовану систему принципів і прийомів впливу на емоційно- вольовий компонент особистості з метою його професійно-педагогічної підготовки до злагодженої, узгодженої діяльності з учнями, батьками на основі педагогіки співробіт- ництва, взаємопорозуміння та готовності діяти за законами Краси й гармонії. Орієнтація на цілісний емоційно-вольовий компонент творчого характеру та опора на позитивні переживання передбачає сповідання вічних морально-духовних ідеалів та пошук со- ціальної захищеності через дотримання вимог трьох вічних моральних доброчинників, якими є Віра, Надія, Любов та показ безперспективності й потворності тенденцій до конфліктів, екстремізму, знущання, нудьги, суму, ненависті, заздрощів, розпусти, які, знищуючи красу, нівечать душу самого їх носія та призводять до самознищення.
  • Ескіз
    Документ
    Виховна педагогічна практика студентів
    (друкарня № 18 ПЗ., 2011) Нечепоренко М.В.
    В методичних рекомендаціях подана інформація про місце та значення виховної роботи в період педагогічної практики, розкриваючи її види, завдання та призначення. Подаються також поради студентам і методистам щодо підготовки й проведення виховного заходу з навчальної дисципліни та з погляду виконання обов’язків класного керівника, складання психолого- педагогічних характеристик на учня, класний колектив.