Факультет психології
Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/44
Переглянути
88 результатів
Результати пошуку
Документ Вісник Харківського національного університету. № 493. Серія: Психологія. Розвивальне навчання в Україні: стан і перспективи. Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції(Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2000) Харківський національний університет імені В.Н. КаразінаДокумент Вісник Харківського університету. № 460. Серія: Психологія(Харків, 1999) Харківський національний університетДокумент Вісник Харківського державного університету. № 439. Серія: Психологія, політологія. Особистість і трансформаційні процеси у суспільстві. Психолого-педагогічні проблеми сучасної освіти : Матеріали ІІІ Харківських міжнародних психологічних читань. Частини 4, 5(Харків, 1999) Харківський державний університетДокумент Вісник Харківського державного університету. № 439. Серія: Психологія, політологія. Особистість і трансформаційні процеси у суспільстві. Психолого-педагогічні проблеми сучасної освіти : Матеріали ІІІ Харківських міжнародних психологічних читань. Частини 1, 2(Харків, 1999) Харківський державний університетДокумент Вісник Харківського державного університету. № 439. Серія: Психологія, політологія. Особистість і трансформаційні процеси у суспільстві. Психолого-педагогічні проблеми сучасної освіти : Матеріали ІІІ Харківських міжнародних психологічних читань. Частина 3(Харків, 1999) Харківський державний університетДокумент Самостійна навчально-пізнавальна діяльність студентів - ключова складова кредитно-модульної системи організації навчального процесу(Харків : Українська інженерно-педагогічна академія, 2008-06-26) Козаченко, Н.Ю.; Комишан, Анатолій ІвановичНа основі аналізу сутності та організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів розкрито один із підходів щодо удосконалення організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання. запропоновано розробку і запровадження в у навчально-виховний процес ВНЗ план-графіка самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів з метою систематизації та упорядкування позааудиторної діяльності студентів і планомірності виконання завдань самостійної роботи, а також якості їхньої підготовки до навчальних занять.Документ Социальное время в представлениях жителей восточной и западной Украины(Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2007) Кряж, Ирина Владимировна; Кряж, Ірина ВолодимирівнаРозглядаються результати експериментального дослідження уявлень громадян України про типові події минулого, сьогодення та майбутнього. Дослідження було проведено у 2002-2003 роках. Вибірку склали 121 особа, яка проживає у східній Україні (м. Харків) та 100 осіб – мешканців західної України (м. Рівне). Проведено багаторівневий аналіз даних із виявлення соціально-демографічних чинників, які впливають суб'єктивну картину соціального часу. Досліджено зв'язок образу соціального часу та образу Я.Документ Анализ системы социальных идентификаций в контексте индивидуальной временной перспективы(Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна, 2002) Кряж, И.В.Рассматриваются результаты анализа социальных идентификаций 321 респондентов, проживающих в двух регионах Украины - восточном и западном. Сравниваются особенности социальных идентификаций, рассматриваемых как для настоящего времени, так и для будущего, как его представляют себе респонденты. Выявлены основные региональные различия, проявляющиеся в первую очередь в этнолингвистической и религиозной идентичности. THE SISTEM OF SOCIAL IDENTIFICATIONS IN THE CONTEXT OF INDIVIDUAL TIME PROSPECT. The paper discusses the results of the comparative research of social identifications in 321 persons living in western and eastern regions of Ukraine. Peculiarities of social identifications regarded both to present and future in their subjective dimension are compared. The main regional differences – touched on ethnolinguistic and religious identities first at all – are discussed. Розглядаються результати аналізу соціальних ідентифікацій 321 людини, що мешкають в двох регіонах України – східному та західному. Порівнюються особливості соціальних ідентифікацій, що розглядаються як для теперішнього часу, так й для майбутнього в його суб'єктивному вимірі. Виявлені головні регіональні розбіжності, що торкаються насамперед етнолінгвістичної та релігійної ідентичності.Документ Прошлое Украины в представлениях жителей западной и восточной Украины(Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна, 2002) Кряж, И.В.Исследуются различия в проедставлениях об историческом прошлом Украины у представителей разных поколений, проживающий в западной и восточной Украине. Анализируются основные модели восприятия прошлого, актуальные для интерпретации современных событий и прогнозирования будущего в Украине.The article is devoted to the comparative analysis of the notions of the Ukraine history which are typical for Residents of Eastern and Western Ukraine. Basic models of perception and evaluation of the past which are relevant for the interpretation of the current events and for forecasting events in Ukraine are revealed. Дослиджуються розбижності уявлень про історичне минуле України у представників різних генерацій, які мешкають у західному та східному регіонах України. Аналізуються головні моделі сприйняття минулого, що є актуальними для інтерпретування теперішніх подій та прогнозування майбутнього.Документ Вісник Харківського університету. № 498. Серія Психологія(Харків : Харківський національний університет, 2000) Харківський університет