Факультет психології

Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/44

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 23
  • Ескіз
    Документ
    Вектори психології–2020 : міжнародна молодіжна наукова конференція (2020 ; Харків) : матеріали
    (Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2020-04-24) Анпольска А.Е.; Родіна, Юлія Дмитрівна; Баєва, Каріна Олегівна; Богдановський, Сергій Олегович; Гуляєва, Олена Володимирівна; Бондаренко, Андрій Володимирович; Василяка, Кирило Миколайович; Громак Л.І.; Драгниш А.М.; Іванчихіна, Катерина Олександрівна; Нерушенко, Єлизавета Ігорівна; Ніколенко В.В.; Стеценко, Оксана Валентинівна; Фільчакова, Аліса Сергіївна; Цигічко, Карина Дмитрівна; Швець, Катерина Іванівна; Широких, Анастасія Олегівна; Білецька А.Р.; Гмирь, Ольга Андріївна; Дружиніна, Інна Анатоліївна; Іщенко Є.Д.; Літвякова В.Ю.; Мельник О.О.; Олійник О.Ю.; Сиромолотова К.В.; Соколянська, Марина Володимирівна; Чамлай, Інна Василівна; Діхтяренко, Світлана Юріївна; Черних, Олена Анатоліївна; Чуб Р.; Чупіна, Катерина Олександрівна; Якобчук Н.С.; Ганзина А.В.; Гарбар, Світлана Володимирівна; Дорошенко, Катерина Сергіївна; Оразгелдиев М.М.; Трибулькевич, Катерина Георгіївна; Пупкова, Анастасія Олександрівна; Романова, Наталія Михайлівна; Савчин, Олександр Михайлович; Хвалько М.І.; Шевчук, Юлія Сергіївна; Шурин, Олена Іванівна; Тетера А.І.; Татарко, Кристина Игоревна; Шевченко, Олег Олександрович
  • Документ
    Принципи організації та проведення ігрової діяльності
    (2010) Жукова О.А.
    У статті узагальнено й уточнено підходи дослідників різних шкіл щодо визначення й розкриття змісту принципів організації й проведення ігрової діяльності.
  • Документ
    Педагогічні умови розвитку мовленнєвої культури обдарованих учнів
    (2010) Манойло І.С.; Кравцова Л.О.
    В статті розглядаються основні педагогічні засоби впливу на обдарованих учнів з метою розвитку їх мовленнєвої культури з погляду їх індивідуально-особистісних задатків і намірів. Основними умовами є здійснення продуктивного спілкування, виконання різних видів самостійної роботи, рольової гри.
  • Документ
    Педагогічний такт у роботі з «важкими» підлітками
    (2010) Стерлігова А.Ю.
    В статті подається аналіз поглядів на поняття педагогічного такту у роботі з важкими підлітками.Провідною ідеєю статті є концепція необхідності педагогічної етики в роботі з важкими підлітками та з їх родинами.
  • Документ
    Евдемонізм: історико-педагогічний аспект
    (2010) Уварова, Т.Ю.
    В статті надано основні аспекти використання поняття щастя у різні історичні періоди для естетичного, морального, трудового виховання людини. Наведено приклади міркувань про щастя видатних філософів, мислителів та педагогів.
  • Документ
    Актуальність формування естетичної культури студентів
    (2010) Нечепоренко М.В.
    В статті розглянуто роль і значення загальної естетичної культури студента, науково обґрунтовано систему педагогічних умов, що забезпечує необхідний рівень загальної естетичної культури студента класичного університету. Питання професійної підготовки студента розглядається з погляду пошуку можливості узгодження і гармонізації поведінки з довкіллям як шлях до злагоди.
  • Ескіз
    Документ
    Про науково-дослідницьку роботу студентів
    (друкарня № 18 ПЗ., 2011) Нечепоренко, Л.С.
    В методичних рекомендаціях подана інформація про місце та значен- ня науково-дослідницької та навчально-дослідницької роботи студентів у процесі вузівської підготовки. В матеріалі розкрито значення, зміст, методичні підходи до організації та проведення науково-педагогічних пошуків студен- тами та аспірантами – майбутніми педагогами. Подані поради щодо пошуку методів і розробки методики проведення науково-дослідної роботи в період навчальної роботи.
  • Ескіз
    Документ
    Емоційно-вольова культура студента
    (друкарня № 18 ПЗ., 2011) Нечепоренко М.В.
    В монографії розглянуто роль і значення загальної емоційно-вольової культури особистості студента з погляду підготовки його до майбутньої професійної діяльності. В книзі подано обґрунтовану систему принципів і прийомів впливу на емоційно- вольовий компонент особистості з метою його професійно-педагогічної підготовки до злагодженої, узгодженої діяльності з учнями, батьками на основі педагогіки співробіт- ництва, взаємопорозуміння та готовності діяти за законами Краси й гармонії. Орієнтація на цілісний емоційно-вольовий компонент творчого характеру та опора на позитивні переживання передбачає сповідання вічних морально-духовних ідеалів та пошук со- ціальної захищеності через дотримання вимог трьох вічних моральних доброчинників, якими є Віра, Надія, Любов та показ безперспективності й потворності тенденцій до конфліктів, екстремізму, знущання, нудьги, суму, ненависті, заздрощів, розпусти, які, знищуючи красу, нівечать душу самого їх носія та призводять до самознищення.
  • Ескіз
    Документ
    Виховна педагогічна практика студентів
    (друкарня № 18 ПЗ., 2011) Нечепоренко М.В.
    В методичних рекомендаціях подана інформація про місце та значення виховної роботи в період педагогічної практики, розкриваючи її види, завдання та призначення. Подаються також поради студентам і методистам щодо підготовки й проведення виховного заходу з навчальної дисципліни та з погляду виконання обов’язків класного керівника, складання психолого- педагогічних характеристик на учня, класний колектив.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогіка життя на щодня
    (друкарня № 18 ПЗ., 2011) Нечепоренко, Л.С.