Роль і значення моделі “4Р“ у становленні та розвитку маркетингу й маркетингової освіти
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
SOCIAL SCIENCES::Business and economics, SOCIAL SCIENCES::Social sciences, маркетинг, маркетингова освіта, маркетингова компетентність, школи маркетингу, маркетинг-мікс, школа маркетинг-менеджменту, комплекс маркетингу, модель “4Р“
Бібліографічний опис
Губський О.В. Роль і значення моделі “4Р“ у становленні та розвитку маркетингу й маркетингової освіти / О.В. Губський // Вісник науки та освіти (Серія “Філологія“, Серії “Педагогіка“, “Соціологія“, “Культура і мистецтво“, “Історія та археологія“) : журнал. 2024. № 9(27) 2024. – С. 712-724.