Роль і значення моделі “4Р“ у становленні та розвитку маркетингу й маркетингової освіти
Loading...
Date
Authors
item.page.orcid
item.page.doi
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київ : ГНО «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління»
Abstract
Description
Citation
Губський, Олексій Васильович. Роль і значення моделі “4Р“ у становленні та розвитку маркетингу й маркетингової освіти / О.В. Губський // Вісник науки та освіти . Серія “Філологія“, Серії “Педагогіка“, “Соціологія“, “Культура і мистецтво“, “Історія та археологія“. - 2024. - № 9(27). - С. 712-724.