Роль і значення моделі “4Р“ у становленні та розвитку маркетингу й маркетингової освіти

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.orcid

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Київ : ГНО «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління»

Abstract

Description

Citation

Губський, Олексій Васильович. Роль і значення моделі “4Р“ у становленні та розвитку маркетингу й маркетингової освіти / О.В. Губський // Вісник науки та освіти . Серія “Філологія“, Серії “Педагогіка“, “Соціологія“, “Культура і мистецтво“, “Історія та археологія“. - 2024. - № 9(27). - С. 712-724.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By