Маркетингова цінова політика : практикум для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю D5 «Маркетинг» [Електронний ресурс]
Вантажиться...
Дата
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Анотація
Практикум охоплює практичні завдання, спрямовані на формування навичок та програмних компетентностей за наступними темами курсу: сутність, роль цілі, принципи та чинники ціноутворення, система та класифікація цін, цінові дослідження, елементи структури ціни, методи ціноутворення, корисність товару та еластичність попиту та пропозиції, психологія цін та цінова чутливість споживачів, характеристика цінових стратегій та формування політики знижок. Видання розраховано на здобувачів вищої освіти, а також викладачів і спеціалістів.
The workshop covers practical tasks aimed at developing skills and programme competences in the following course topics: the essence, role of the goal, principles and factors of pricing, system and classification of prices, price research, elements of the price structure, pricing methods, utility of goods and elasticity of supply and demand, price psychology and price sensitivity of consumers, characteristics of pricing strategies and formation of discount policy. The publication is intended for higher education students, as well as teachers and specialists.
The workshop covers practical tasks aimed at developing skills and programme competences in the following course topics: the essence, role of the goal, principles and factors of pricing, system and classification of prices, price research, elements of the price structure, pricing methods, utility of goods and elasticity of supply and demand, price psychology and price sensitivity of consumers, characteristics of pricing strategies and formation of discount policy. The publication is intended for higher education students, as well as teachers and specialists.
Опис
Електронне навчальне видання комбінованого використання. Можна використовувати в локальному та мережному режимі. В авторській редакції
Ключові слова
SOCIAL SCIENCES::Other social sciences, SOCIAL SCIENCES::Social sciences::Education::Subject didactics, маркетинг, цінова політика, ціна, цінність, структура ціни, види цін, цінові дослідження, методи ціноутворення, еластичність попиту та пропозиції, цінові ефекти, стратегії ціноутворення, політика знижок, marketing, pricing policy, price, value, price structure, types of prices, price research, pricing methods, supply and demand elasticities, price effects, pricing strategies, discounting policy
Бібліографічний опис
Маркетингова цінова політика : практикум для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю D5 «Маркетинг» [Електронний ресурс] / уклад. : М. М. Кудінова, О. В. Болотна, О. С. Шуміло, О. О. Кім, О. В. Заіка. – Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2025. – 29 с. (PDF)
