Музика як основа в навчанні фонетики російської мови як іноземної

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.orcid

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти

Abstract

На ґрунті того, що фонетика й музика мають спільний предмет вивчення – звук, у статті розглядається музика як основа в навчанні фонетики російської мови як іноземної. Досліджуються закономірності застосування тривалості, ритму, висоти звуку, тону під час постановки й корекції голосних і приголосних звуків, у навчанні редукції, засвоєнні інтонації. Прийоми музичної фонетики застосовуються в практичному, психологічному і культурологічному аспектах.

Description

Music as a base of phonetics in teaching Russian as a foreign language, taking into account that phonetics and music have a sound as a common issue of teaching, is examined in this article. Rules for duration, rhythm, pitch of sounds and tone application in the process of training and correction of vowels and consonants are also studied. Techniques of musical phonetics are applicable in practical, psychological and cultural aspects.

Citation

"Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки", 2008, № 12

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By